?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 19:02
کد خبر : 24178

نوکیا ۱۱۰۰زنده می شود اما این بار در قامت یک گلادیاتور +عکس

نوکیا ۱۱۰۰زنده می شود اما این بار در قامت یک گلادیاتور +عکس

نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 مشخصات فنی چشمگیری ندارند اما بسیار مستحکم هستند و برای استفاده در محیط‌های کاری خطرناک طراحی شده‌اند. نوکیا دیگر به‌طور انبوه گوشی تولید نمی‌کند اما شرکت فنلاندی HMD همچنان محصولاتی با این برند به‌فروش می‌رساند. نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 دو گوشی صنعتی هستند که برند افسانه‌ای صنعت موبایل در ساخت آن‌ها

نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 مشخصات فنی چشمگیری ندارند اما بسیار مستحکم هستند و برای استفاده در محیط‌های کاری خطرناک طراحی شده‌اند.

نوکیا دیگر به‌طور انبوه گوشی تولید نمی‌کند اما شرکت فنلاندی HMD همچنان محصولاتی با این برند به‌فروش می‌رساند. نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 دو گوشی صنعتی هستند که برند افسانه‌ای صنعت موبایل در ساخت آن‌ها نقش داشته است.

دو گوشی صنعتی جدید نوکیا با کمک شرکت آلمانی i.safe MOBILE Gmbh توسعه یافته‌اند و برای مصرف‌کنندگان عادی طراحی نشده‌اند. این گوشی‌های ۵G مقاوم، ساختار بسیار مستحکمی دارند تا افراد بتوانند بدون نگرانی از آن‌ها در محیط‌های کاری خطرناک مثل معادن استفاده کنند.

براساس اعلام نوکیا، گوشی‌های مقاوم جدید این شرکت برای کارکنان انواع شرکت‌ها مناسب هستند و از بدنه‌ای بسیار مقاوم بهره می‌برند. این محصولات همچنین امکان برقراری ارتباط ازطریق Band 68 را ارائه می‌دهند و همزمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 می‌توان به پشتیبانی از eSIM و گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار اشاره کرد.

گوشی صنعتی نوکیا HHRA501x
گوشی صنعتی نوکیا HHRA501x
گوشی صنعتی نوکیا HHRA501x
گوشی صنعتی نوکیا HHRA501x

نوکیا HHRA501x و IS540.1 بخشی از راهکار همتابه‌همتای این شرکت برای زیرساخت‌های بی‌سیم خصوصی هستند و به‌طور کامل آزمایش و تأیید شده‌اند تا نیازهای ارتباطی کارکنان شرکت‌هایی مثل نفت، گاز، معدن و تولیدکنندگان مواد شیمیایی را برآورده سازند.

امکان استفاده از HHRA501x و IS540.1 در مناطق خطرناک وجود دارد. مهم‌تر اینکه دو گوشی مذکور از همه‌ی باندهای فرکانس رادیویی لازم پشتیبانی می‌کنند، همه‌ی گواهینامه‌های لازم را دارند و امکان استفاده از آن‌ها در شرکت‌های سرتاسر جهان وجود دارد.

گوشی صنعتی نوکیا IS540.1
گوشی صنعتی نوکیا IS540.1
گوشی صنعتی نوکیا IS540.1
گوشی صنعتی نوکیا IS540.1

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.