?>
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 21:10
کد خبر : 20849

بازی با روح و روان استقلال و قرارداد با پرسپولیس

بازی با روح و روان استقلال و قرارداد با پرسپولیس

یکی از سوژه های جذاب نقل و انتقالاتی این فصل یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید بود. یاسین که بعد از اتمام قراردادش با سپاهان از این تیم جدا شد، به دنبال این بود که لژیونر شود. همزمان دو تیم پرسپولیس و استقلال به دنبال جذب این بازیکن مستعد و آینده دار بودند. در مقطعی

یکی از سوژه های جذاب نقل و انتقالاتی این فصل یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید بود. یاسین که بعد از اتمام قراردادش با سپاهان از این تیم جدا شد، به دنبال این بود که لژیونر شود.

blank

همزمان دو تیم پرسپولیس و استقلال به دنبال جذب این بازیکن مستعد و آینده دار بودند. در مقطعی گفته می‌شد استقلال به جذب این بازیکن نزدیک‌تر است و سلمانی در آستانه حضور در جمع آبی‌ها قرار دارد.

با توجه به حضور چند بازیکن از آکادمی پرسپولیس در لیست اصلی این تیم، یحیی ابتدا با جذب یاسین مخالفت کرد ولی بعد از مصدومیت دو ستاره آکادمی پرسپولیس، گل‌محمدی دستور جذب سلمانی را صادر کرد و دور جدیدی از مذاکرات با کاپیتان تیم ملی امید آغاز شد. مذاکرات طرفین خیلی زود به نتیجه رسید و سلمانی برای عقد قرارداد با پرسپولیس به توافق رسید. سلمانی از بچگی علاقه زیادی به پرسپولیس داشته و حتی نزدیکان او می‌گویند بارها برای دیدن بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه آمده است.

طی چند روز اخیر مذاکرات بین سلمانی و پرسپولیس به صورت جدی انجام شد و دو طرف برای عقد قرارداد به توافق رسیدند. کاپیتان تیم ملی امید خرید جدید پرسپولیس خواهد بود و با توجه به این‌که زیر ۲۳ سال است، سهمیه بزرگسال به حساب نمی‌آید. یاسین‌به زودی برای عقد قرارداد رسمی راهی باشگاه پرسپولیس خواهد شد و طی روزهای آینده هم در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.

سلمانی از تیم‌های خارجی هم پیشنهاد داشت ولی به لحاظ مالی خیلی چشمگیر نبودند. از همین رو وقتی پرسپولیسی‌ها با او تماس گرفتند، خیلی زود پای میز مذاکره نشست و به توافق هم رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حمیدپرسپولیسی شنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

زنده بادپسرباتعصب پرسپولیسی