?>
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 9:11
کد خبر : 20906

پاکو خمس نتوانست مچ یحیی را بخواباند چون …

پاکو خمس نتوانست مچ یحیی را بخواباند چون …

روزی که پاکو خمس با سبک همیشگی خود پای به زمین گذاشته بود، ستاره‌های پرسپولیس بازیکنان او را مجبور به اشتباه کردند. برد پرسپولیس مقابل تراکتور احتمالا یکی از مهمترین نتایج این فصل سرخپوشان پایتخت خواهد بود که چه بسا شاید در نهایت تفاوت امتیازی این دو تیم را هم رقم بزند. نکته جالب این بازی، وفاداری پاکو خمس به سبک

روزی که پاکو خمس با سبک همیشگی خود پای به زمین گذاشته بود، ستاره‌های پرسپولیس بازیکنان او را مجبور به اشتباه کردند.

blank

برد پرسپولیس مقابل تراکتور احتمالا یکی از مهمترین نتایج این فصل سرخپوشان پایتخت خواهد بود که چه بسا شاید در نهایت تفاوت امتیازی این دو تیم را هم رقم بزند. نکته جالب این بازی، وفاداری پاکو خمس به سبک دفاعی تیمش بود که با پرس سنگین روی بازیکنان صاحب توپ پرسپولیس همراه بود.

او همانطور که پیش از بازی گفته بود، هدف اصلی تیمش را «داشتن توپ» قرار داده بود اما در نهایت نتوانست به این هدف برسد.

منظور مدیرعامل پرسپولیس از تیم حکومتی کیست ؟حمله بی سابقه درویش

تیم او در مقابل فشار شدید بازیکنان پرسپولیس نتوانست نمایش مورد‌علاقه خود را ارائه کند و توپ را آنطور که می‌خواهد، به گردش در بیاورد. در این بین وحید امیری، مهاجم تیم پرسپولیس، اولین خط پرس بازیکنان پرسپولیس را تشکیل داده بود و سعی می‌کرد مدافعان تراکتور را مجبور به ارسال پاس بلند کند تا آنها نتوانند بازی‌سازی را از خط دفاع انجام دهند.

در حالی که خمس به عنوان یک مربی باتجربه، در طول بازی تلاش می‌کرد تیمش را از زیر فشار شدید پرسپولیس خارج کند، اما در نهایت این کیفیت فردی بازیکنان پرسپولیس بود که به توان فنی خمس چربید و سرخپوشان موفق شدند تقریبا بدون اینکه موقعیت خاص و برنامه‌ریزی شده‌ای به تراکتور بدهند، از زمین یادگار امام بیرون بیایند.

 

ورزش۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.