?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 14:56
کد خبر : 21022

دوربین و باتری گوشی های سامسونگ بهتره یا شیائومی؟

دوربین و باتری گوشی های سامسونگ بهتره یا شیائومی؟

در پاسخ به این سوال که دوربین گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ باید بگیم که کیفیت دوربین گوشی های سامسونگ در رنج قیمت متوسط و حتی ارزون خوبه ولی در مقایسه با همتای اون ها از برند شیائومی این مسئله صدق نمیکنه البته که در این مقایسه گوشی های گرون و پرچمدار سامسونگ مدنظر نیست

در پاسخ به این سوال که دوربین گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ باید بگیم که کیفیت دوربین گوشی های سامسونگ در رنج قیمت متوسط و حتی ارزون خوبه ولی در مقایسه با همتای اون ها از برند شیائومی این مسئله صدق نمیکنه البته که در این مقایسه گوشی های گرون و پرچمدار سامسونگ مدنظر نیست بنابراین میشه اینطور برداشت کرد که از نظر کیفیت دوربین باید گفت که گوشی های رده بالا و حتی میان رده ی شیائومی به طور کلی عملکرد بهتری نسبت به سامسونگ دارن و برای افراد علاقمند به عکاسی بهترن.

البته این رو اضافه کنیم که از لحاظ دوربین سلفی گوشی های سامسونگ چه در بین گوشی های پرچمدار و چه در بین میان رده ها عملکرد بهتر و کیفیت بالاتری نسبت شیائومی ها دارن.

گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ

باتری گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ

در پاسخ به این سوال که باتری گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ باید گفت که بین گوشی های پرچمدار، میان رده و حتی اقتصادی هر دو برند عملکرد فوق العاده ای توی شارژدهی ارائه میکنن که به همین دلیل نمیشه در این مورد مقایسه ی دقیقی داشت مگر این که مقایسه ی گوشی خاصی با همتای اون در برند رقیب باشه. شاید فکر کنید که تبلیغ گوشی شیائومیه ولی باید بدونید که از لحاظ فناوری فست شارژ و و سرعت بالای شارژ کردن شیائومی با اختلاف بالا عملکرد بهتری داره نسبت سامسونگ.

البته که باید این رو بگیم که به طور کلی شیائومی از پیشگامان و غول های شارژ سریع در بازار جهانی محسوب میشه و این موضوع رو میتونید تو انواع گوشی های اون چه گوشی های ارزون قیمت و چه گرون قیمت ببینید. پس نتیجه گیری این مقایسه اینطور بیان میشه که شیائومی و سامسونگ از لحاظ شارژدهی عملکرد تقریبا یکسانی دارند در حالی که شیائومی در سرعت شارژ بهتر عمل میکنه.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.