?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 13:36
کد خبر : 23739

مهاجم آرژانتینی استقلال در تهران چه می کند!؟

مهاجم آرژانتینی استقلال در تهران چه می کند!؟

مهاجم آرژانتینی استقلالی‌ها بعد از جلسه با علی خطیر مشکلات خود را در آستانه برطرف شدن می‌بیند و به آرامش نسبی رسیده است. گوستاوو بلانکو مهاجم تازه وارد استقلالی‌ها طی روزهای گذشته به خاطر نهایی شدن مفاد قراردادش و البته اختلاف با مدیران باشگاه بر سر محل اقامت خود در تهران از نظر ذهنی آشفته بود.

مهاجم آرژانتینی استقلالی‌ها بعد از جلسه با علی خطیر مشکلات خود را در آستانه برطرف شدن می‌بیند و به آرامش نسبی رسیده است.
مهاجم آرژانتینی در تهران به آرامش رسید!

گوستاوو بلانکو مهاجم تازه وارد استقلالی‌ها طی روزهای گذشته به خاطر نهایی شدن مفاد قراردادش و البته اختلاف با مدیران باشگاه بر سر محل اقامت خود در تهران از نظر ذهنی آشفته بود.

این بازیکن آرژانتینی هفته گذشته چند روز از حضور در تمرینات گروهی و بازی دوستانه استقلال مقابل گل گهر سیرجان سر باز زد. در نهایت با حضور مدیربرنامه‌های این بازیکن در تهران و بعد از جلسه با علی خطیر مدیرعامل باشگاه حالا گوستاوو به آرامش نسبی رسیده است.

بعد از نهایی شدن مفاد قرارداد گوستاوو در جلسه دو شب پیش با خطیر، مدیرعامل استقلال به او اعلام کرد که خانه مد نظر خود را برای اقامت در تهران پیدا و به باشگاه معرفی کند تا کارهای عقد قرارداد اجاره انجام شود.

از سوی دیگر بلانکو شب گذشته نیز همراه با مدیربرنامه‌هایش در ساختمان باشگاه استقلال حضور یافت. در جلسه دیشب بلانکو که در استانبول و هنگام عقد قرارداد با استقلال مبلغی از قراردادش را دریافت کرده بود، درصدی دیگر را از مدیران باشگاه گرفت. او همچنین خانه مد نظر خودش را در یکی از برج‌‌های اطراف دریاچه چیتگر به استقلالی‌ها معرفی کرد و قرار شد به زودی قرارداد اجاره خانه امضا شود و مهاجم آرژانتینی به منزل جدید برود.

از این رو با برطرف شدن اکثر مشکلات بلانکو در تهران حالا او با آرامش از امروز به محل تمرین می‌رود و همپای سایر بازیکنان زیر نظر جواد نکونام به تمرین کردن خواهد پرداخت.

ورزش ۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.