?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 9:42
کد خبر : 21160

گاف سنگین اماراتی ها در مورد بازی با تراکتور

گاف سنگین اماراتی ها در مورد بازی با تراکتور

تیم فوتبال تراکتور تبریز امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان شارجه در ورزشگاه یادگار امام(ره) است. در همین رابطه رسانه های اماراتی به معرفی تراکتور رقیب شارجه پرداختند. سایت «الشوط الثالث» در معرفی نماینده ایران گاف عجیبی داد و در معرفی سرمربی تراکتور اشتباه بزرگی مرتکب شد. این رسانه اماراتی جان توشاک را به

تیم فوتبال تراکتور تبریز امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان شارجه در ورزشگاه یادگار امام(ره) است.

در همین رابطه رسانه های اماراتی به معرفی تراکتور رقیب شارجه پرداختند. سایت «الشوط الثالث» در معرفی نماینده ایران گاف عجیبی داد و در معرفی سرمربی تراکتور اشتباه بزرگی مرتکب شد.

گاف عجیب رسانه اماراتی در معرفی تراکتور +عکس

این رسانه اماراتی جان توشاک را به عنوان سرمربی تراکتور معرفی کرد این درحالیست که خمز اسپانیایی هدایت تیم تبریزی را برعهده دارد. این درحالیست که توشاک در سال ۲۰۱۸ هدایت تراکتور را برعهده داشت و الان ۵ سالی می شود که تبریز را ترک کرده است.

در دیگر بازی مهم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا رونالدو به همراه النصر عربستان به مصاف شباب الاهلی امارات می رود تا مجوز حضور در مرحله گروهی را کسب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.