?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 9:29
کد خبر : 21269

گوشی های جدید نوکیا Nokia Swan Ultra و Nokia Swan Plus/ماجراجویی بزرگ در راه است

گوشی های جدید نوکیا Nokia Swan Ultra و Nokia Swan Plus/ماجراجویی بزرگ در راه است

در این گزارش شما هر آنچه را که باید در مورد گوشی های پرچمدار نوکیا از سری جدید نوکیا Swan بدانید را  دریافت می کنید . سری Nokia Swan یکی از جدیدترین گوشی های نوکیا در فاز بعدی است که از نسل پنجم فناوری شبکه ۵G پشتیبانی می کند و انتظار می رود خیلی زود

در این گزارش شما هر آنچه را که باید در مورد گوشی های پرچمدار نوکیا از سری جدید نوکیا Swan بدانید را  دریافت می کنید .

سری Nokia Swan یکی از جدیدترین گوشی های نوکیا در فاز بعدی است که از نسل پنجم فناوری شبکه ۵G پشتیبانی می کند و انتظار می رود خیلی زود وارد بازار شود.

blank

گوشی های جدید نوکیا Nokia Swan Ultra و Nokia Swan Plus

به نظر می رسد از  این سری تا کنون ساخت و عرضه دو گوشی قطعی  شده است.

یعنی Nokia Swan Plus و Nokia Swan Ultra. اگرچه اطلاعات موجود در مورد این دو گوشی هنوز بسیار کمیاب است، اما ما موفق شدیم گزارش هایی را در مورد آنها مشاهده کنیم و به خوبی متوجه شدیم که این گوشی ها از نظر مشخصات فنی چگونه خواهند بود، اما طراحی و ظاهر خارجی همچنان به عنوان یک ظاهر باقی مانده است.

سری Nokia Swan قرار است در تعداد زیادی از کشورهای اروپایی و عربی عرضه شود. در حال حاضر منابعی وجود دارند که به جزئیات مشخصات هر دو گوشی پرداخته اند.

Nokia Swan Ultra جزو گوشی های پیشرو نوکیا در سال ۲۰۲۳ است .

با این حال، اطلاعات فاش شده نشان می دهد که این دستگاه با آخرین پردازنده کوالکام عرضه نخواهد شد، بلکه به یکی از پردازنده های پرچمدار کوالکام که چند سال از عمر آن می گذرد عرضه خواهد شد.

این دستگاه دارای برخی ویژگی های چشمگیر مانند رم قابل توجه ، ظرفیت ذخیره سازی مناسب ، عمر باتری بالا و تنظیم دوربین با کیفیت عالی است.

در مورد فناوری‌های اپتیکال، گفته می‌شود که گوشی سوان اولترا نوکیا با سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه با لنز ۳۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. و در قسمت جلویی یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز دارد.

 این نشان می‌دهد که در آستانه عرضه  یکی از بهترین گوشی‌های نوکیا از نظر قابلیت‌های عکاسی تا به امروز هستیم.

این گوشی با رم با ظرفیت ۸/۱۰/۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد، اما اطلاعاتی در مورد نوع رم استفاده شده در گوشی وجود ندارد.

چشمگیرترین پیش بینی ها  این است که برخی منابع ادعا می کنند که گوشی سوان اولترا دارای باتری با ظرفیت ۷۷۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

 اما اگر صحت داشته باشند، به نظر می‌رسد که نوکیا می‌خواهد روی عمر باطری  گوشی های خود شرط‌بندی کند و انتظار می‌رود باتری این گوشی حداقل ۳ روز با کارکرد معمولی دوام خواهد آورد.

 مشخصات فنی Nokia Swan Ultra 

blank

متأسفانه ما نمی دانیم که سری نوکیا Swan چه زمانی به بازار عرضه می شود و هیچ جا مشخص نشده است که آیا این شرکت فنلاندی قصد دارد رویداد ویژه ای را برای معرفی این سری برگزار کند یا  در سایت رسمی خود اعلام خواهد کرد. آخرین اطلاعاتی که از مشخصات فنی این گوشی در اختیار  داریم را  در زیر با شما به اشتراک می گذاریم:

  • فناوری شبکه ارتباطی: GSM / CDMA / HSPA / LTE / 5G
  • بخش خط: دو سیم کارت
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه ۶.۹ اینچ توسط آخرین نسخه لایه محافظ Corning Gorilla Glass محافظت می شود.
  • درمانگر: Qualcomm Snapdragon 898 SoC
  • سیستم عامل: اندروید ۱۳
  • حافظه و حافظه تصادفی: ۸/۱۰/۱۲ گیگابایت رم + ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت
  • دوربین پشتی: سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی + لنز میدان عریض ۳۲ مگاپیکسلی + لنز تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی + لنز سنجش عمق ۵ مگاپیکسلی
  • دوربین جلو: سنسور ۳۲ مگاپیکسلی
  • ویژگی های اضافی: حسگر اثر انگشت داخلی در پایین صفحه نمایش + فناوری Face ID
  • صدا: جک ۳.۵ میلی متری هدفون
  • مقاومت در برابر آب: استاندارد IP69 گوشی برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
  • باتری: با ظرفیت ۷۷۰۰ میلی آمپر ساعت، از شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.
  • قیمت: قیمت گوشی هنوز برای ما یک معما است، اما به نظر می رسد در محدوده حدود ۴۲۵ یورو باشد.

مشخصات فنی Nokia Swan Plus 

blank

گفته می شود که گوشی سوان پلاس در تعدادی از جنبه های کلیدی تفاوت چندانی با برادر گران قیمت خود نخواهد داشت. 

به عنوان مثال، این گوشی به صفحه نمایش بزرگ ۶.۹ اینچی، صفحه نمایش Super AMOLED که توسط لایه شیشه ای Gorilla Glass 7 Corning محافظت می شود، مجهز خواهد شد و صفحه نمایش از وضوح صفحه نمایش +QHD 3200×۱۴۴۰ پیکسل پشتیبانی می کند. 

صفحه نمایش از ویژگی صفحه نمایش دائمی به نام AOD پشتیبانی می کند.

برای بخش دوربین، انتظار می رود نوکیا از یک دوربین اصلی ۱۴۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۳۲ مگاپیکسلی، یک سنسور تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی نهایی استفاده کند.

در قسمت جلویی لنز سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. گفته می شود که تمامی لنزهای دوربین توسط شرکت پیشرو فناوری های اپتیکال زایس به منظور ارائه حالت های عکاسی حرفه ای تنظیم شده اند.

 

از آنجایی که باتری جزء ضروری هر گوشی هوشمندی است، نوکیا تمرکز زیادی روی افزایش عمر باتری گوشی‌های پرچمدار بعدی خود دارد، زیرا گفته می‌شود که گوشی Swan Plus از یک باتری ۷۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. 

این بدان معناست که باتری این گوشی نسبت به مدل پرچمدار با ظرفیت تقریبا ۶۰۰ میلی آمپر ساعت کوچکتر است.

این گوشی از شارژ سریع سیمی ۶۵ واتی پشتیبانی می کند، اما مطمئن نیستیم که گوشی از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند یا خیر.

 اما گفته می شود این باتری قادر خواهد بود تا ۳۷ ساعت پخش مداوم رسانه ها و تماس های تلفنی گوشی را تغذیه کند.

در مورد راه حل های ذخیره سازی، این گوشی دارای رم تا ظرفیت ۱۲ گیگابایت و دو مدل مختلف ظرفیت ذخیره سازی در قالب های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود. 

خبر خوب این است که گوشی از امکان افزایش ظرفیت ذخیره سازی با استفاده از اسلات توسعه کارت خوان microSD پشتیبانی می کند که می تواند تا ۱ ترابایت را در خود جای دهد.

گوشی Swan Plus یک گوشی ۵G است و با اندروید ۱۳ روانه بازارها می شود و دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش است.

انتظار می رود این گوشی در تعداد زیادی از کشورهای اروپایی و عربی عرضه شود.اطلاعات  فاش شده نشان می دهد که برنامه مورد انتظار عرضه این گوشی از سه ماهه سوم یا آخر اکتبر آینده خواهد بود. این گوشی ممکن است با قیمت پایه ۳۷۵ دلار عرضه شود.

نتیجه

همراهان عزیز چمدون  این تمام اطلاعاتی است که در مورد گوشی های پرچمدار نوکیا Swan داریم. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه رسمی، ممکن است بتوانیم جزئیات مهم تری در مورد هر دو گوشی به دست آوریم و قطعاً همه چیزهای جدید و هیجان انگیز در مورد آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.