?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 21:25
کد خبر : 21860

پول بدهید وگرنه خبری از بازی با پرسپولیس نیست

پول بدهید وگرنه خبری از بازی با پرسپولیس نیست

از ابتدای فصل جاری اتفاق عجیبی در استقلال رقم خورد و این باشگاه به جای اینکه با یک اسپانسر قرارداد طولانی مدت و برای کل فصل منعقد کند قراردادهای مقطعی را در دستور کار خود قرار داد و مرحله اول آن پس از بازی با استقلال خوزستان به پایان رسید. استوری مدیرعامل استقلال جنجال به پا کرد در واقع

از ابتدای فصل جاری اتفاق عجیبی در استقلال رقم خورد و این باشگاه به جای اینکه با یک اسپانسر قرارداد طولانی مدت و برای کل فصل منعقد کند قراردادهای مقطعی را در دستور کار خود قرار داد و مرحله اول آن پس از بازی با استقلال خوزستان به پایان رسید.

استوری مدیرعامل استقلال جنجال به پا کرد

در واقع حالا باید بگوییم استقلال فعلاً اسپانسر ندارد و این یک اتفاق عجیب و نادر در فوتبال ما حداقل برای تیم‌های پرطرفدار محسوب می‌شود.

یکی از افراد نزدیک به باشگاه استقلال قضیه پایان مرحله اول همکاری با اسپانسر مذکور را تایید کرد اما در توضیح آن به خبرورزشی گفت: پایان همکاری به منزله قطع ارتباط تلقی نمی‌شود چون ما از ابتدای فصل با این شرکت فقط برای هفته اول تا چهارم قرارداد بسته بودیم و قرار شد پس از پایان هفته مذکور برای ادامه فصل تصمیم گیری شود بنابراین حالا می‌توانیم سر فرصت در این رابطه تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

اما تکلیف اسپانسر استقلال چه می‌شود؟ مدیران باشگاه در این رابطه می‌گویند اگر تا قبل از دربی پایتخت تمام چک‌های شرکت طرف قرارداد با استقلال نقد شوند و توافق بعدی هم حاصل شود، آنگاه قرارداد جدید بسته می‌شود و البته باید ملاحظات باشگاه استقلال در آن کاملاً لحاظ شود چون بازی هفته پنجم برابر پرسپولیس است و شرایط آن به لحاظ مالی قطعاً ویژه خواهد بود.

استقلالی‌ها با صراحت به شرکت طرف قرارداد خود اعلام کرده‌اند اگر تمام چک‌ها سر وقت پاس شود، برای ادامه همکاری مذاکره می‌کنند اما اگر بدقولی ببینند، هنگام برگزاری دربی پایتخت در هفته پنجم پیراهن‌هایی را که مربوط به تبلیغات شرکت مذکور باشد را بر تن نخواهند کرد و سراغ اسپانسر دیگری می‌روند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.