?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 17:40
کد خبر : 22045

بالاخره تصویب شد /پرسپولیس مهاجم جدید می گیرد

بالاخره تصویب شد /پرسپولیس مهاجم جدید می گیرد

علیرغم نتایج خوب پرسپولیس در چهارهفته ابتدایی لیگ برتر اما همچنان ضعف گل زنی در تیم یحیی گل‌محمدی مشهود است .

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی توانست در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر سه برد و یک تساوی به‌دست بیاورد که ضعف خط حمله سرخپوشان به یک معضل برای این تیم و نگرانی برای هوادارانش تبدیل شده است.

سرخپوشان در شرایطی در فصل فعلی پنج گل به ثمر رساندند که سه گل سهم مدافعان و دو گل نیز سهم هافبک‌ها بوده است!

حالا مسئولان پرسپولیس قصد دارند تا با خرید یک مهاجم شرایط خط حمله این تیم را بهبود ببخشند تا سرخپوشان با مهره‌های قوی‌تری به رقابت‌های لیگ قهرمانان پای بگذارند.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس از شروع فصل نقل و انتقالات خرید مهاجم را در دستور کار قرار داد و از ابتدا دو گزینه را به باشگاه اعلام کرد که هیچ یک از آنها نهایی نشد. قیمت بالا و ناکارآمدی در فصل قبل از جمله دلایلی است که پیوستن این دو مهاجم به پرسپولیس را منتفی کرد.

این در حالی است که با توجه وضعیت عیسی آل‌کثیر و آنطور که از صحبت‌های دیروز رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌توان برداشت کرد، سرخپوشان در بحبوحه ضعف خط حمله، نیم‌نگاهی هم بازگرداندن این بازیکن دارند.

گل‌محمدی تمایل داشت تا در شروع دور جدید تمرینات تیمش برای لیگ قهرمانان، مهاجم یا مهاجمان جدید به تیم اضافه شوند اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است. با این حال، پرسپولیسی‌ها قصد دارند به هر طریقی که شده طی روزهای آتی یک مهاجم جذب کنند تا این بازیکن تازه‌وارد بتواند در شروع لیگ قهرمانان به آمادگی و هماهنگی نسبی با سرخپوشان برسد.

در همین راستا شنیده می‌شود که گل‌محمدی و دستیارانش در حال بررسی نهایی دو گزینه هستند تا اسامی آنها را به باشگاه اعلام کنند. یکی از این بازیکنان سابقه بازی در دورتموند را دارد و دیگری نیز فصل گذشته در لیگ قطر آمار گلزنی قابل‌توجهی داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.