?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 19:49
کد خبر : 22060

واکنش یحیی به اعلام آمادگی ستاره خارجی برای حضور در پرسپولیس /خیلی انگیزه دارم

واکنش یحیی به اعلام آمادگی ستاره خارجی برای حضور در پرسپولیس /خیلی انگیزه دارم
برای حضور در پرسپولیس و درخشش در مقابل النصر و کریس رونالدو خیلی انگیزه دارم

جلال الدین ماشاریپوف تمایل خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرده است. جلال الدین ماشاریپوف از انگیزه های زیادی برای رویارویی با النصر برخوردار است.

ماشاریپوف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از طرفداری، طی ۲۴ ساعت اخیر شایعات زیادی در مورد انتقال بازیکن ازبک به پرسپولیس مطرح شده است. جلال الدین ماشاریپوف هافبک نفوذی و وینگر جدا شده النصر که طی سال های گذشته یکی از ستاره های فوتبال آسیا بوده و نامی شناخته شده برای فوتبال دوستان قاره کهن است. جالب اینجاست ماشاریپوف برای انتقال و پیوستن به پرسپولیس نیز اعلام آمادگی کرده است.

اما بزرگترین مانع او برای حضور در پرسپولیس درحالی که شخصا تمایل زیادی به این انتقال دارد، پست بازی او است. جلال الدین ماشاریپوف ذاتا یک هافبک کناری و وینگر است و با وجود اینکه بازیکن با کیفیتی است اما پرسپولیس در پست او ترافیک بازیکن دارد.

هرچند ماشاریپوف یکی از همان سبک بازیکنانی است که هم دوندگی بالایی دارد و هم در سیستم بدون مهاجم یحیی می تواند مثل وحید امیری در نقش مهاجم کاذب ایفای نقش کند اما بعید است سرمربی سرخ ها راضی به انتقال او شود چرا که در همین شرایط علاوه بر

وحید امیری بازیکنانی چون امید عالیشاه، محمد عمری، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و حتی یاسین سلمانی را دارد که همگی می توانند در این پست بازی کنند.

به تمام این ها اضافه کنید این بازیکن با توجه به جدایی از النصر برای رویارویی با این تیم با پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بسیار باانگیزه است. اما از آن جایی که پرسپولیس در لیست ۱۹ نفره بزرگسال خود تنها یک جای خالی دارد بسیار بعید است یحیی گل محمدی چنین ریسکی کرده و به جای مهاجم، جلال الدین ماشاریپوف را جذب کند.

البته که طبق پیگیری ها خود این بازیکن برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.