?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 15:52
کد خبر : 22324

توصیف عجیب و در عین حال جالب کریم بنزما از شرایطش در عربستان

توصیف عجیب و در عین حال جالب کریم بنزما از شرایطش در عربستان

کریم بنزما مهاجم فرانسوی یکی از بمب های نقل و انتقالاتی فوتبال عربستان بود. به گزارش فوتبالی، بازیکنی که کمتر از یک سال پیش توپ طلا را برده بود و در ماه های اخیر به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید تبدیل شده بود، تصمیم گرفت که عطای حضور در فوتبال اروپا را به لقایش ببخشد و

کریم بنزما مهاجم فرانسوی یکی از بمب های نقل و انتقالاتی فوتبال عربستان بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکنی که کمتر از یک سال پیش توپ طلا را برده بود و در ماه های اخیر به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید تبدیل شده بود، تصمیم گرفت که عطای حضور در فوتبال اروپا را به لقایش ببخشد و با دریافت دستمزدی قابل توجه راهی لیگ فوتبال عربستان شود.

بنزما تا کنون ۹ بازی برای باشگاه الاتحاد داشته که با پنج گل و سه پاس گل، عملکرد خوبی از خود ارائه داده است. این بازیکن در کل دوران فوتبالش سعی کرده که از رسانه ها دور باشد و روی فوتبالش تمرکز کند و به نظر می رسد که حضور در کشور عربستان هم چیزی را برایش عوض نکرده است.

بنزما تا ۲۰۲۶ با الاتحاد قرارداد دارد و در ان زمان در سن ۳۸ سالگی می تواند از فوتبال بازنشسته شود. او در کنار بازیکنانی نظیر ژوتا و عبدالرزاق حمدالله در خط حمله حضور دارد و البته خط هافبک قدرتمندی نظیر فابینیو و کونته را پشت سر خود می بیند. لارازون گزارش داده است که کریم از این که به یک کشور مسلمان رفته، خوشحال است و تصور می کند که راحت تر زندگی می کند.

بنزما هنوز در عربستان نتوانسته خانه مناسبی پیدا کند و در یکی از هتل های شیک شهر زندگی می کند که ستارگانی نظیر فیرمینو، کانته و ویگا نیز در همین هتل حضور دارند. کریم کل طبقه هتل را در اختیار دارد و به ندرت از اتاقش خارج می شود و خیلی کم پیش می آید که کسی او را در لابی هتل ببیند.

بنزما در گفتگو با خبرنگار لارازون در مورد زندگی خود در عربستان می گوید:” در این جا و در عربستان خیلی خوشحال هستم.” در حقیقت به نظر می رسد که کریم به هیچ وجه دلش برای اروپا تنگ نشده است و از زندگی خود کاملا خوشحال است. اخیرا شایعاتی در مورد اختلاف بنزما با نونو اسپیریتو سرمربی الاتحاد منتشر شده بود اما صحبت های کریم نشان می دهد که او هیچ مشکلی ندارد و از زندگی کاملا راضی است.

منبع: فوتبالی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.