?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 15:37
کد خبر : 22314

نمی دانم چرا در آن بازی استقلال را ۶ تایی نکردیم

نمی دانم چرا در آن بازی استقلال را ۶ تایی نکردیم

ادموند بزیک در اوایل دهه ۹۰ برای مقطعی به پرسپولیس نزدیک شد و در کنار کادر فنی این تیم قرار گرفت. مهاجم اسبق سرخ پوشان پایتخت که سابقه حضور در تیم ملی امید و دعوت شدن به اردوی تیم ملی بزرگسالان را هم یدک می‌کشد، از اواسط دهه ۷۰ شمسی با مهدی مهدوی کیا رفیق

ادموند بزیک در اوایل دهه ۹۰ برای مقطعی به پرسپولیس نزدیک شد و در کنار کادر فنی این تیم قرار گرفت. مهاجم اسبق سرخ پوشان پایتخت که سابقه حضور در تیم ملی امید و دعوت شدن به اردوی تیم ملی بزرگسالان را هم یدک می‌کشد، از اواسط دهه ۷۰ شمسی با مهدی مهدوی کیا رفیق بود و اتفاقا این دو نفر در برخی از پیروزی‌های مهم و بزرگ پرسپولیس مقابل استقلال با یکدیگر همبازی بودند.

ادموند بزیک چهاردهم شهریور ماه سال ۹۱ مصاحبه مفصلی با خبرورزشی کرد و با اشاره به خاطرات خود از دربی‌های پایتخت مدعی شد پرسپولیس باید در دربی سال ۱۳۷۶ استقلال را با ۶ گل شکست می‌داد و خاطره شش‌تایی‌ها را دوباره زنده می‌کرد. البته بزیک در صحبت‌های خود محترمانه حرف زد و تاکید کرد حرف‌هایش بر پایه مسائل فنی است.

پرسپولیس آن بازی را با نتیجه سه بر صفر برد تا فرشاد پیوس با خاطره بسیار خوشی از دنیای بازیگری خداحافظی کند. انصافا در آن مسابقه پرسپولیس به مراتب بهتر بازی کرد و همین ادموند بزیک یک گل خاص نیز به ثمر رساند. مهدی مهدوی‌کیا و بهنام طاهرزاده هم دو گل دیگر را زدند.

خبرورزشی‌گردی| باید استقلال را دوباره ۶تایی می‌کردیم/ دیوانه‌ایم بازی پرسپولیس را می‌بینیم؛ ارزش دیدن ندارد!/ از وقتی کریم باقری از پرسپولیس رفت...

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.