?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 15:52
کد خبر : 22392

اشکان خطیبی و زندگی پر فراز و نشیبش را بهتر بشناسید

اشکان خطیبی و زندگی پر فراز و نشیبش را بهتر بشناسید
اشکان خطیبی بازیگر پر حاشیه و خبر ساز سینمای ایران که گفته می شود این روزها از ایران رفته است در چند وقت اخیر سر تیتر خبرهای داغ فضای مجازی بوده است

چمدون ،اشکان خطیبی متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در تهران، مجری و بازیگر است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، در کنار بازیگری و اجرا، تهیه کننده، کارگردان، خواننده و نوازنده می‌باشد و تدریس هم می‌کند.

خانواده اشکان خطیبی

او در یک خانواده هنری در سرآسیاب ملارد در استان البرز بدنیا آمده است، پدرش به شعر و ادبیات و مادرش به تمام کار‌های هنر علاقمند بود. تنها یک برادر بنام عرفان دارد که هر دو از کودکی در موسیقی تعلیم دیده اند.

شروع با موسیقی

اشکان خطیبی کیست؟

اشکان  در دانشگاه با بابک سعیدی آشنا شد و در سال دوم دانشگاه در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۹ ساله بود یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل دادند.

سپس کارشان را بعنوان آهنگساز در تئاتر‌ها ادامه دادند.

 خطیبی از تئاتر تا اولین فیلم

اشکان  درخصوص بازیگر شدن خود اینگونه می‌گوید: «علاقه‌ای به بازیگری نداشتم و علت ورودم به این حرفه بخاطر پول بود.

از تئاتر دانشجویی به فیلم دفتری از آسمان در سال ۷۷ معرفی شدم در این فیلم بازی کردم که پخش نشد، بعد از آن تئاتر را حرفه‌ای پیگیری کردم».

اولین تجربه اشکان در قاب تلویزیون

اشکان  در نهایت یکسال بعد (۱۳۷۸) با سریال همسفر به کارگردان باقری جعفری وارد قاب تلویزیون شد و از سال ۸۳ هم با فیلم خیل دور، خیلی نزدیک در سینما روی پرده رفت .

رستوران نعنا جایی است که اشکان خطیبی می‌گوید خشت خشت آن را با عشق ساخته و تمام طراحی آنا توسط خودش بوده است، رستوران نعنا به جانش بند است.

ازدواج دوم اشکان

اشکان خطیبی کیست؟

اشکان خطیبی برای بار دوم در بهمن سال ۱۳۹۵ در ۳۷ سالگی خبر ازدواج خود با خانم آناهیتا درگاهی ۳۰ ساله را در برنامه خندوانه رسانه‌ای کرد.

آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران است که دو سال قبل از ازدواج دومش از همسر اول خود محمد پروین طلاق گرفته بود.

به تازگی در شهریورماه سال ۱۴۰۲ در فضای مجازی عکس‌هایی از دیدار زهرا امیرابراهیمی و اشکان خطیبی در فرش قرمز فیلم ونیز منتشر شده است.

حمایت اشکان خطیبی از اغتشاشات سال گذشته

اشکان خطیبی در پستی در صفحه شخصی خود نسبت به اغتشاشات  واکنش نشان داد.

اشکان خطیبی کیست؟ خطیبی همچنین به تازگی در حمایت از مهدی یراحی و در واکنش به دستگیری او با انتشار ویدیویی آهنگ روسریتو مهدی یراحی را بازخوانی کرد. وی همچنین در اعتراضات مهر ماه سال گذشته استوری و پست‌های متعددی در حمایت از معترضان در صفحه‌های مجازی خود منتشر کرد.

بهترین فیلم‌های اشکان خطیبی

از جمه فیلم و سریال‌هایی که اشکان خطیبی در آن‌ها هنرنمایی کرده است می‌توان به فیلم خیلی دور خیلی نزدیک، فیلم اسب حیوان نجیبی است، فیلم خانوم، سریال خاتون، سریال در مسیر زاینده رود، فیلم سینما نیمکت، فیلم نگار، فیلم قاعده تصادف و فیلم سوت پایان اشاره کرد.

اشکان خطیبی و زهرا امیر ابراهیمی

blank blank

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.