?>
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 8:50
کد خبر : 22609

خرید بلیط بازی پرسپولیس النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا

خرید بلیط بازی پرسپولیس النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا

در مورد خرید بلیط بازی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا باید گفت :به علت بدون تماشاگر بودن بازی پرسپولیس و النصر در بازی رفت، این بازی بلیط فروشی اینترنتی ندارد. اگر سایتی را مشاهده کردید که بلیت بازی پرسپولیس و النصر را می فروشد، بدانید جعلی است و آن سایت در حال

در مورد خرید بلیط بازی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا باید گفت :به علت بدون تماشاگر بودن بازی پرسپولیس و النصر در بازی رفت، این بازی بلیط فروشی اینترنتی ندارد.

اگر سایتی را مشاهده کردید که بلیت بازی پرسپولیس و النصر را می فروشد، بدانید جعلی است و آن سایت در حال کلاهبرداری و اخاذی از شماست.

پرسپولیس و النصر در تاریخ سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ اولین بازی گروهی خود را در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

چرا بازی اول پرسپولیس بدون تماشاگر است؟
سرخ‌پوشان پایتخت بعد از حکم صادره از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیگر در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتند و همین مسئله باعث شد تا محرومیت آن‌ها به فصل ۲۴-۲۰۲۳ منتقل شود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی (AFC) شاگردان یحیی گل‌محمدی باید در نخستین بازی‌شان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان بروند که با توجه به سرگروهی پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت در این مسابقه میزبان هستند.

شاگردان گل‌محمدی با توجه به محرومیت هواداران‌شان، نمی‌توانند از انرژی یار دوازدهم خود در این مسابقه سخت‌ونفسگیر بهره ببرند؛

آن‌هم در شرایطی‌که علاقه‌مند به فوتبال در ایران چشم‌انتظار حضور فوق‌ستاره‌های فوتبال جهان در این کشور بودند اما حالا در شرایطی که کریستیانو رونالدو همراه با تیم النصر در راه تهران است،

پرسپولیسی‌ها باید ۲۸ شهریورماه در دیداری بدون تماشاگر به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف النصر بروند!

البته میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در صورتی انجام خواهد شد که مقدمات ورود (VAR) به فوتبال ایران فراهم شود و در غیر این‌صورت، سرخ‎‌پوشان پایتخت باید در کشورهای همسایه از رقبایشان میزبانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

تلب بکر با آنکه لل

[…] ماه در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان خواهد رفت که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد […]

محمد امین یکشنبه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

سلام

محمد امین یکشنبه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

سلام. سلام . سلام

[…] عربستانی توئیت جالبی زد .درویش مدیرعامل پرسپولیس دو روز پیش اعلام کرد درخواست باشگاه از کنفدراسیون […]