?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 12:45
کد خبر : 23081

این که پرسپولیس گلر ذخیره ندارد خنده دار نیست !؟

این که پرسپولیس گلر ذخیره ندارد خنده دار نیست !؟
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از مدیران و سرمربی این تیم بابت عدم جذب دروازه‌بان دوم انتقاد کرد.

پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند و نگرانی‌ پرسپولیسی‌ها بابت این اتفاق گفت: وظیفه ما این است که همیشه از تیم حمایت کنیم و اگر هم انتقادی می‌کنیم به دلیل خصومت شخصی نیست، چون پرسپولیس را دوست داریم. در حال حاضر بهترین باشگاه ایران و یکی از باشگاه‌های مطرح آسیا گلر دوم ندارد و این موضوع بسیار خنده‌دار و مضحک است.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم کادر فنی و باشگاه در مورد بیرانوند چه فکری کرده بودند، مگر او مرد عنکبوتی یا سوپرمن است که در همه بازی‌ها حضور داشته باشد؟! آیا کادر فنی و باشگاه احتمال نمی‌دادند که بیرانوند مصدوم شود یا اینکه اُفت کند؟ بیرانوند باید در کنار خودش رقیب داشته باشد تا همیشه احساس خطر کند. در ضمن پست دروازه‌بانی یک پست حساس است و به اعتقاد من باشگاه و سرمربی تیم در مورد عدم جذب گلر قصور کردند.

بیشتر بخوانید

  • طارمی تیتر اول روزنامه های پرتغالی شد / ماجرا چه بود؟

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با اشاره به حضور النصر در ایران برای تقابل با پرسپولیس تصریح کرد: ما خوشحال می‌شویم که ستاره‌های مطرح دنیا به ایران بیایند، ولی شما می‌بینید که وضعیت ورزشگاه آزادی چطور است و از طرفی خبرهایی می‌شنویم که شاید رونالدو به ایران نیاید. متأسفانه ما همیشه می‌خواهیم کارها را در دقیقه ۹۰ انجام دهیم، ولی با این روندی که مسئولان در پیش گرفته‌اند ورزشگاه آزادی تا چند سال آینده هم درست نمی‌شود.

رأفت همچنین خاطر نشان کرد: من نگران وضعیت فوتبال ایران هستم و شما می‌بینید که در آستانه این بازی حساس ورزشگاه آزادی چه وضعیتی دارد. این شرایط واقعاً تأسف‌آور است. خیلی‌ها که از بیرون این بازی را می‌بینند قطعاً تصور می‌کنند که ما حتی یک ورزشگاه درست و حسابی هم نداریم. با این وضعیت بهتر بود پرسپولیس یک کشور ثالث را برای انجام بازی‌هایش در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب می‌کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان اظهار داشت: النصر بازیکنان شاخصی دارد که تا همین چند ماه پیش در اروپا بازی می‌کردند، ولی پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد که بارها کیفیت خوب‌شان را نشان داده‌اند. بازیکنان پرسپولیس باید برای این بازی آمادگی ذهنی خوبی داشته باشند و مقابل النصر بازی باهوش و کم‌اشتباهی را انجام دهند. به عقیده من پرسپولیس باید سرعت بازی را و آرام کند، ولی این روش در تخصص پرسپولیس نیست. با این حال امیدوارم پرسپولیس در این بازی نتیجه خوبی بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.