?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 15:23
کد خبر : 23348

تصویر جالبی از رونالدو بعد از برگشت به عربستان/ چه خوشحال به نظر می رسه

تصویر جالبی از رونالدو بعد از برگشت به عربستان/ چه خوشحال به نظر می رسه

شب گذشته تیم النصر عربستان پس از انجام بازی خود مقابل پرسپولیس در هفته اول از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راهی فرودگاه شد و تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. در هفته اول از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، النصر عربستان در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس رفت و موفق شد در

شب گذشته تیم النصر عربستان پس از انجام بازی خود مقابل پرسپولیس در هفته اول از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راهی فرودگاه شد و تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

در هفته اول از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، النصر عربستان در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس رفت و موفق شد در این بازی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد. کریستیانو رونالدو در این دیدار تقریبا در کل بازی درون میدان بود و در دقایق پایانی بود که تعویض شد. البته ستاره پرتغالی در این بازی گلزنی نکرد.

پس از بازی پرسپولیس – النصر، کاروان تیم النصر عربستان راهی فرودگاه امام شد و ایران را به مقصد عربستان ترک کرد. کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی هایش بامداد امروز به شهر ریاض پایتخت کشور عربستان رسیدند و این  تصویر مربوط به حضور رونالدو در فرودگاه ریاض و ورود او به کشور عربستان پس از سفر به ایران است.

النصر عربستان در بازی بعدی خود قرار است در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان جمعه سی و یکم شهریور ماه به مصاف تیم الاهلی عربستان برود و باید دید که عملکرد رونالدو در این دیدار به چه شکل خواهد بود.

 

منبع : فوتبالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.