?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 22:23
کد خبر : 23438

حمله شدید مهاجم اسبق پرسپولیس به ستاره گل نزن

حمله شدید مهاجم اسبق پرسپولیس به ستاره گل نزن

ادموند بزیک می‌گوید مصدومیت مهدی ترابی، اخراج میلاد سرلک و زمین ناهموار ورزشگاه آزادی، مهمترین عوامل باخت پرسپولیس بودند.  پرسپولیس در شبی که شهاب زاهدی از تک موقعیت خود استفاده نکرد و در سایر دقایق نیز نمایشی کم اثر داشت، مقابل النصر عربستان شکست خورد تا یک بار دیگر خط حمله سرخپوشان مورد انتقاد قرار

ادموند بزیک می‌گوید مصدومیت مهدی ترابی، اخراج میلاد سرلک و زمین ناهموار ورزشگاه آزادی، مهمترین عوامل باخت پرسپولیس بودند.

این تصاویر آبروریزی است نه دویدن پشت اتوبوس رونالدو

 پرسپولیس در شبی که شهاب زاهدی از تک موقعیت خود استفاده نکرد و در سایر دقایق نیز نمایشی کم اثر داشت، مقابل النصر عربستان شکست خورد تا یک بار دیگر خط حمله سرخپوشان مورد انتقاد قرار بگیرد.


کلیک کنید ؛ 👈مهاجم ما به جای گل زدن به فکر پیراهن رونالدو بود


ادموند بزیک مهاجم گلزن پرسپولیس در دهه ۱۳۷۰ که در فصل ۱۳۸۱-۸۲ توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را هم به دست بیاورد، پیرامون دیدار شب گذشته سرخپوشان با النصر توضیحاتی داد:

اخراج سرلک، مصدومیت ترابی و شرایط زمین: همه این موارد در بازی پرسپولیس دخیل بود. یعنی هر کس یک درصدی در این نتیجه دخالت داشت؛ در کل پرسپولیس آن هماهنگی خوب را در بازی دیروزش نداشت و به هر حال برای یک تیم چنین اتفاقاتی پیش می‌آید.

بازی اولشان بود و بازیکنان تیم حریف هم افرادی بودند که همان اسمشان هم روی تیم تاثیر گذار بود.

کیفیت چمن ورزشگاه: به نظرم چمن زمین یکی از دشمنان اصلی بازی بود؛ البته برای هر دو تیم. همان‌طور که دیدید مهدی ترابی به خاطر همین زمین خراب مچ پایش پیچید، مصدوم شد و به بیرون رفت. یکی دیگر از علت‌هایی که پرسپولیس نتوانست که آن‌طور که دلش می‌خواهد بازی کند و کار را پیش ببرد اخراج سرلک بود.

اخراج سرلک: به هر حال بازیکنانی که بین‌المللی‌اند باید در چنین بازی‌هایی، رفتارهایی داشته باشند که منجر به اخراج و ده نفره شدن تیم نشوند. در کل بازی قابل قبولی نبود و همانطور که می‌دانید تیم پرسپولیس الان در شرایطی است که به مهاجم احتیاج دارد. پرسپولیس برای لیگ برتر ایران تیم خوبی است اما برای لیگ قهرمانان مطمئنا باید ابزار بیشتری داشته باشد.

مهاجمان کنونی: همه می‌دانند که پرسپولیس الان ضعف مهاجم دارد؛ یعنی آن مهاجم نوکی که گلزن باشد و به قول معروف بتواند بازی را دربیاورد را ندارند. به نظرم هر چه زودتر باید یک فکری بکنند و حداقل مهاجم بخرند. مخصوصا در آسیا که شرایط خیلی فرق می‌کند و بازیکنان شما همیشه باید آماده باشند و مهاجمان خوبی داشته باشید. متاسفانه پرسپولیس در این چند وقت نتوانست مهاجم بگیرد و هر چه زودتر باید این ضعف را برطرف کند. مطمئنا در لیگ برتر هم به مشکل می‌خورند. البته همانطور که گفتم پرسپولیس در لیگ‌ برتر تیم خوبی است اما برای آسیا نیاز به تقویت دارند.

رونالدو: درباره رونالدو هم بگویم که زمین اجازه نمی‌داد بازیکنان توانایی‌هایشان را نشان بدهند و روز خوب رونالدو نبود. همه می‌دانیم او بازیکن بزرگی است و نیازی به تعریف ندارد. به هر حال برای ما خیلی خوب شد که او به ایران آمد و در آزادی بازی کرد.

اعتراض بازیکنان حریف: من در چند صحنه دیدم که تیم حریف هم راضی نبود. برای مثال مانه را دیدم که می‌گفت کل زمین همینطوری است. این زیبنده فوتبال ایران نیست که ما نتوانیم یک زمین مناسب داشته باشیم. ما همیشه جزو دوتای آسیا هستیم و در جام جهانی شرکت می‌کنیم و حتما امکانات را دیده‌ایم. باید الگوبرداری کنیم و چنین زمینی را نداشته باشیم مخصوصا برای لیگ قهرمانان آسیا. وقتی زمین کیفیتش بد باشد صد در صد کیفیت بازیکنان و بازی هم پایین می‌آید.

 

منبع ورزش ۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.