?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 14:57
کد خبر : 23589

مشخصات هواوی میت ۶۰ پرو پلاس/اختصاصی چمدون

مشخصات هواوی میت ۶۰ پرو پلاس/اختصاصی چمدون

هواوی میت ۶۰ پرو پلاس به زودی معرفی می شود. هوآوی یک رویداد معرفی محصول آینده را برای دوشنبه آینده (۲۵ سپتامبر) برنامه ریزی کرده است که در آن از چندین محصول جدید رونمایی خواهد کرد. حدس زده می شود که این برند ممکن است از Mate 60 RS Ultimate Design نیز رونمایی کند. بخشی از اطلاعات

هواوی میت ۶۰ پرو پلاس به زودی معرفی می شود.

هوآوی یک رویداد معرفی محصول آینده را برای دوشنبه آینده (۲۵ سپتامبر) برنامه ریزی کرده است که در آن از چندین محصول جدید رونمایی خواهد کرد. حدس زده می شود که این برند ممکن است از Mate 60 RS Ultimate Design نیز رونمایی کند. بخشی از اطلاعات فاش شده، از جمله تصاویر لو رفته از دستگاه به همراه  جزئیات کلیدی در مورد نسخه ویژه گوشی ظاهر شده است.

Huawei Mate 60 RS Ultimate Design فاش شد

تصاویر فاش شده نشان می دهد که Huawei Mate 60 RS Ultimate Design در انواع مشکی و قرمز عرضه خواهد شد.

همانطور که مشاهده می شود، مانند Mate 50 RS Porsche Design از سال گذشته، Mate 60 RS Ultimate Design دارای یک ماژول دوربین هشت ضلعی است.

blank

به گفته‌ی مشاور دیجیتال چت استیشن، او اخیراً این فرصت را داشته تا گوشی هوشمند واقعی Huawei Mate 60 RS Ultimate Design را مشاهده کند.

از نظر طراحی، به نظر می رسد آرایش دوربین هشت ضلعی در پشت را حفظ کرده و به طراحی سرامیکی نسل قبلی ادامه دهد. او اضافه کرد که چینش لنزهای دوربین با سری میت ۶۰ مطابقت دارد و دارای مشخصات مشابهی با هواوی میت ۶۰ پرو پلاس است که اخیراً در چین راه اندازی شده است. قیمت آن حدود ۱۰۰۰۰ یوان (~ ۱۳۷۰ دلار) است.

 

blank

تصویر دیگری (نشان داده شده در بالا) جزئیات بیشتری از Mate 60 RS Ultimate Design را نشان می دهد. این نشان می دهد که دستگاه دارای شماره مدل ALN-AL10 است و با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. بقیه مشخصات احتمالاً مشابه مشخصات میت ۶۰ پرو پلاس است. در اینجا به مشخصات آن می پردازیم.

مشخصات هواوی میت ۶۰ پرو پلاس

هواوی میت ۶۰ پرو پلاس دارای پنل ۶.۸۲ اینچی OLED LTPO است که وضوح ۱۲۶۰ در ۲۷۲۰ پیکسل، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و محافظ Kunlun Glass 2 را ارائه می دهد. این دستگاه بر روی هارمونی OS 4.0 اجرا می شود و از چیپست Kirin 9000s پشتیبانی می کند . این دستگاه مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می کند.

میت ۶۰ پرو پلاس دارای دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ToF 3D برای تشخیص چهره سه بعدی است. تنظیمات دوربین پشتی آن شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با OIS و دیافراگم متغیر، یک لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.