?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 21:59
کد خبر : 29534

جذابیت خیره کننده نیلوفر شهیدی در ۴۲سالگی+ عکس

جذابیت خیره کننده نیلوفر شهیدی در ۴۲سالگی+ عکس

مرجانه دلدار گلچین معروف به مرجانه گلچین در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۴۷ در رشت به دنیا آمد، او بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان است. مرجانه گلچین علاوه بر بازیگری تجربه دوبله و گویندگی را نیز دارد. او نوازنده تار است و صدای بسیار زیبایی هم دارد، مرجانه گلچین در عالم خوانندگی برای بانوان هم فعالیت کرده است.

نیلوفر شهیدی بازیگر متولد سال ۱۳۶۰ در شهر تهران است. او مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر را دارد، پدر او اسفندیار شهیدی از مدیران قدیمی فیلمبرداری سینما و تلویزیون است. او دو برادر کوچکتر از خودش دارد و الگوی بازیگری اش پنه لوپه کروز است.

او با وجود قبولی در رشته هنر و به دلیل مخالفت پدرش، در رشته کامپیوتر ادامه تحصیل داد. او به بازیگری علاقه ویزه ای داشت حتی در کلاس های آموزش بازیگری شرکت کرد، ولی پدرش متوجه این موضوع شد و اجازه نداد که در کلاس ها شرکت کند. به صورت کاملا اتفاقی و یا پیشنهادی آقای صادق کرمیار کاگردان وارد دنیای بازیگری شده است. اولین بار با یک فیلم تلویزیونی به نام رویا بازیگری را شروع کرد. بعد از سریال به کجا چنین شتابان حتی پدرش هم یکی از طرفدارنش شد!

ازدواج نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی بازیگر مشهور سینمای ایران آبان ماه ۹۸ ازدواج کرد. عکس هایی از مراسم ازدواجش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

blank blank blank blank

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.