?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 11:57
کد خبر : 23627

ما که گفتیم سردار اشتباه بزرگی کرد رفت رم

ما که گفتیم سردار اشتباه بزرگی کرد رفت رم

در هفته پنجم لیگ ایتالیا، تیم رم در برابر تورینو با تساوی یک بر یک متوقف شد. شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار با گل روملو لوکاکو از حریف جلو افتادند اما در آخرین دقایق مسابقه دروازه آنها باز شد تا کار به تساوی کشیده شود. به این ترتیب رم در رده سیزدهم جدول رده‌بندی

در هفته پنجم لیگ ایتالیا، تیم رم در برابر تورینو با تساوی یک بر یک متوقف شد. شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار با گل روملو لوکاکو از حریف جلو افتادند اما در آخرین دقایق مسابقه دروازه آنها باز شد تا کار به تساوی کشیده شود. به این ترتیب رم در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت که جایگاه چندان مناسبی برای این تیم به‌نظر نمی‌رسد. نکته حائز اهمیت اما این است که در این مسابقه هم نوبت حضور در میدان به سردار آزمون نرسید. سردار از فهرست اروپایی رم خط خورد و فقط در مسابقات داخلی ایتالیا فرصت بازی دارد اما همانجا هم فعلا خبر خاصی نیست و آزمون فقط در ۷دقیقه پایانی دیدار با امپولی به بازی گرفته شد که صرفا با یک لمس توپ، حضور بی‌اثری هم در زمین داشت.

نکته تامل‌برانگیزتر اینکه پس از بازی با تورینو از ژوزه مورینیو در مورد چرایی عدم‌استفاده از سردار سؤال شد که او هم جواب داد: «سردار هنوز آماده بازی در این سطح نیست.» اینکه منظور سرمربی رم از عبارت «فعلا» چیست و این شرایط تا چه زمانی طول خواهد کشید، روشن نیست. با این‌حال موقعیت آزمون در لیگ ایتالیا بسیار شکننده و حساس به‌نظر می‌رسد. در حال‌حاضر مهاجمان دیگری نسبت به آزمون در اولویت هستند. از ستاره‌هایی مثل لوکاکو و دیبالا که بگذریم، حتی الشعراوی و آندره‌آ بلوتی هم نسبت به سردار جایگاه بهتری دارند و این تازه در حالی است که تامی آبراهام نیز تا چند هفته دیگر از بند مصدومیت رها خواهد شد.

مخلص کلام اینکه سردار حسابی باید بجنگد تا جایگاه خودش را در رم پیدا کند. شنیده می‌شود و البته خود سردار هم هنوز تکذیب نکرده که او حتی حضور در تیم ملی را هم فدای تثبیت جایگاهش در رم کرده است؛ اتفاقی که دست‌کم با رویکرد فعلی آزمون و تمرکز بیش از حد او روی فضای مجازی، دور از انتظار به‌نظر می‌رسد. امیدواریم سردار به‌طور توامان در رم و تیم ملی بدرخشد اما در عین حال این خطر وجود دارد که موقعیت او در هر دو تیم از دست برود و به‌اصطلاح از اینجا رانده و از آنجا مانده شود.

همشهری آنلاین

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.