?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 18:18
کد خبر : 23825

لطفا کرکره این فوتبال را پایین بکشید آقایان !

لطفا کرکره این فوتبال را پایین بکشید آقایان !

در حالی که لیگ برتر فوتبال ایران هفته های ابتدایی خود را می گذراند به یک باره با تعطیلی عجیب و غریبی مواجه شد . بازی های دوستانه تیم ملی بهانه ای شد برای به تعطیلی کشاندن لیگی که تیم های حاضر در آن تازه در حال شکل گرفتن و شناختن ترکیب اصلی خودشان بودند.عجیب

در حالی که لیگ برتر فوتبال ایران هفته های ابتدایی خود را می گذراند به یک باره با تعطیلی عجیب و غریبی مواجه شد .

blank

بازی های دوستانه تیم ملی بهانه ای شد برای به تعطیلی کشاندن لیگی که تیم های حاضر در آن تازه در حال شکل گرفتن و شناختن ترکیب اصلی خودشان بودند.

عجیب تر اینکه پس از برگزاری مسابقات دوستانه تیم ملی ،این بار به بهانه بازی تیم امید در بازی های آسیایی چین تعطیلات لیگ همچنان ادامه دارد .

تیم عنایتی بعد از پیروزی بر تایلند به جمع هشت تیم پایانی این رقابت ها راه یافته است و با توجه به درگیر بودن تیم های باشگاهی مانند پرسپولیس در بازی های جام باشگاه های آسیا و نیاز به حضور بازیکنان حاضر در المپیک آسیایی ،فوتبال این روزهای ایران به اوج بی نظمی خود رسیده است .

با بررسی لیگ های هشت تیم حاضر در این مرحله از مسابقات فوتبال بازی های آسیایی چین به این نتیجه می رسیم که تمام لیگ ها فعال هستند و حضور چند بازیکن در تیم ملی زیر ۲۳ سال بهانه ای برای به تعطیلی کشاندن فوتبال نشده است .

اما به نظر می رسد فوتبال ما با هر تلنگری آماده تعطیل شدن است و تیم ها برای نگه داشتن شرایط آرمانی می بایست هزینه های دو چندانی را متقبل شوند .

آیا وقت آن نرسیده فکری به حال این فوتبال به هم ریخته شود؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.