?>
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 18:58
کد خبر : 23902

جی کاتلر : هادی چوپان چه می کند؟ این دیوانه وار است

جی کاتلر : هادی چوپان چه می کند؟ این دیوانه وار است

مستر المپیا یکی از مهم‌ترین مسابقات ورزش بدنسازی است. بسیاری از بدنسازان از تمام دنیا خودشان را برای حضور در این رقابت در سال ۲۰۲۳ آماده می‌کنند و طرفداران بدنسازی برای آغاز رویداد مستر المپیا ۲۰۲۳ لحظه شماری می‌کنند. با این حال تنها تعداد کمی از این بدنسازان این شانس را پیدا می‌کنند که بخشی

مستر المپیا یکی از مهم‌ترین مسابقات ورزش بدنسازی است. بسیاری از بدنسازان از تمام دنیا خودشان را برای حضور در این رقابت در سال ۲۰۲۳ آماده می‌کنند و طرفداران بدنسازی برای آغاز رویداد مستر المپیا ۲۰۲۳ لحظه شماری می‌کنند.

blank

با این حال تنها تعداد کمی از این بدنسازان این شانس را پیدا می‌کنند که بخشی از این رویداد هیجان‌انگیز باشند. این بدنسازان باید فداکاری‌های زیادی انجام دهند و با پشتکار کامل تمرین کنند تا به اهداف خود برسند چراکه قرار است با بهترین بدنسازان دنیا مبارزه می‌کنند.

گاهی اوقات آنها با دیگران رقابت ندارند بلکه رقابت واقعی با خودشان است و می‌خواهند ثابت کنند بهتر از گذشته هستند و نسبت به سال قبل رشد کرده‌اند. هادی چوپان که می‌خواهد در مستر المپیا ۲۰۲۳ از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، یکی از همین بدنسازان است.

واکنش جی کاتلر به عکس عضلات هادی چوپان

فیزیک بدنی هیولایی هادی چوپان و عضلات کات او نه تنها توجه طرفداران رشته بدنسازی را به خود جلب کرد، بلکه واکنش جی کاتلر افسانه‌ای را هم برانگیخت. کالتر در واکنش به تصویر هادی چوپان نوشت: «این دیوانه‌وار است. هادی بازی نمی‌کند!»

اظهار نظر این بدنساز پرافتخار با واکنش‌های زیادی روبرو شد. با این حال، واکنش او باعث ایجاد یک سوال شد. منظورش از اینکه بازی نمی‌کند، چیست؟ آیا کاتلر از قبل مطمئن است که امسال چه کسی این عنوان را به دست خواهد آورد؟ والبته تنها ۶ هفته زمان کافی است تا ببینیم که چه کسی قهرمان خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.