?>
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 18:36
کد خبر : 23888

فرهاد مجیدی روی لبه تیغ /این بازی سرنوشت فرهاد را مشخص می کند

فرهاد مجیدی روی لبه تیغ /این بازی سرنوشت فرهاد را مشخص می کند

شاگردان فرهاد مجیدی امشب به اولین برد خود در فصل جدید لیگ برتر امارات امیدوار خواهند بود. در اولین فصلی که فرهاد مجیدی دوران مربیگری خود را در امارات آغاز کرد، در سه بازی اول موفق شد از ۹ امتیاز ممکن، ۶ امتیاز کسب کند، اما در فصل دوم شرایط به کلی تغییر کرد و

شاگردان فرهاد مجیدی امشب به اولین برد خود در فصل جدید لیگ برتر امارات امیدوار خواهند بود.
blank

در اولین فصلی که فرهاد مجیدی دوران مربیگری خود را در امارات آغاز کرد، در سه بازی اول موفق شد از ۹ امتیاز ممکن، ۶ امتیاز کسب کند، اما در فصل دوم شرایط به کلی تغییر کرد و شاگردان مجیدی با روز مهمی روبرو شدند.

لیگ برتر. امارات متحده عربی پشت سر

می‌گذارند؛ به‌طوری‌که نه‌تنها خبری از کسب پیروزی نیست، بلکه اتحاد کلبا کارش را با یک تساوی و ۲ شکست در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی امارات آغاز کرده تا زمزمه‌های برکناری زودهنگام فرهاد مجیدی از سمتش مطرح شود.

کلبایی‌ها البته در جام حذفی امارات شرایط متفاوتی را تجربه کرده‌اند و در گام نخست این رقابت‌ها موفق شدند در مجموع بازی رفت‌وبرگشتی بردی ۶ بر یک را مقابل خورفکان به‌دست آورند تا به مرحله بعدی راه یابند. در شرایطی‌که بعد از شکست ۴ گله مقابل الجزیره، زمزمه‌های برکناری فرهاد مجیدی از هدایت اتحاد کلبا مطرح شده بود، مدیران این باشگاه حمایت تمام قدی از سرمربی ایرانی خود انجام دادند. محمد الیماحی که ریاست هیات‌مدیره باشگاه اماراتی را برعهده دارد، در مصاحبه‌ای با حمایت از فرهاد مجیدی گفت: «مجیدی به کارش ادامه می‌دهد و ما درباره برکناری او بحثی نکرده‌ایم. باید سریعاً بر این باخت فائق بیاییم و شکست و پیروزی بخشی از فوتبال است. اتحاد کلبا می‌تواند این باخت را در هفته‌های آینده جبران کند.

اتحاد کلبا و بردی حیاتی برای خروج از بحران

سرمربی ایرانی اتحاد کلبا که فصل گذشته عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای گذاشت و همین عملکرد باعث تمدید قرارداد او شد، به دنبال آن است تا بتواند در هفته چهارم لیگ برتر امارات طلسم‌شکنی کند و با کسب ۳ امتیاز، هم به سریال ناکامی‌هایش در فصل جدید لیگ برتر امارات پایان بدهد و هم پاسخ مناسبی را به حمایت مدیران باشگاه اماراتی بدهد. در جریان رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر امارات، شاگردان فرهاد مجیدی امروز (جمعه) باید از ساعت ۱۶:۵۰ به مصاف تیم عجمان بروند که در شرایطی بحرانی مانند اتحاد کلبا قرار دارد.

عجمانی‌ها در ۳ بازی ابتدایی‌شان در فصل جدید لیگ برتر امارات، از حیث امتیاز برابر با تیم اتحاد کلبا هستند و یک امتیاز از ۹ امتیاز ممکن را به‌دست آورده‌اند اما از حیث ثبت نتیجه، روزهای عجیبی را پشت سر گذاشته‌اند؛ به‌طوری‌که آن‌ها در گام نخست با ۳ گل مغلوب شباب‌الاهلی شدند و در بازی دوم با نتیجه ۴-۴ برابر الامارات متوقف شدند و هفته گذشته هم شکستی ۶ گله و تحقیرآمیز را برابر العین پذیرفتند! شاگردان مجیدی با توجه به ساختار ضعیف خط دفاعی حریف امیدوارند که بتوانند در دیدار خانگی امروز برابر عجمان جشن پیروزی بگیرند و از بحران خارج شوند.

قایدی و آخرین فرصت‌ها برای بازگشت به تیم ملی!

مهدی قایدی هفته گذشته در جریان شکست ۳ گله تیمش مقابل الجزیره امارات در ترکیب اصلی اتحاد کلبا حضور داشت اما در بین دو نیمه با تصمیم فرهاد مجیدی از ترکیب خارج شد. او که از ابتدای فصل گزینه مورد اعتماد سرمربی ایرانی بوده، به جز هفته نخست که توانست هم برای تیمش گلزنی کند و هم در روند رسیدن به گل برابر شارجه موثر بود، نتوانسته عملکرد چشم‌گیری را از خود در فصل جدید لیگ برتر امارات به جای بگذارد و همین مسئله باعث حذف او از فهرست اخیر تیم ملی در فیفادی ماه سپتامبر شد.

امیر قلعه‌نویی در حال رصد عملکرد بازیکنان برای چینش فهرست خود در آستانه آغاز به کار فیفادی ماه اکتبر است و در این راستا، مهدی قایدی برای بازگشت به فهرست تیم ملی، ۲ مسابقه فرصت دارد تا بتواند در نبرد با عجمان و حتا عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد و بار دیگر نظر قلعه‌نویی را به خود جلب کند. عجمانی‌ها با ۱۳ گل خورده در ۳ مسابقه، ضعیف‌ترین خط دفاعی فصل جدید لیگ برتر امارات را دارند و قایدی امید دارد که بتواند در مقابل این خط دفاعی ضعیف امروز (جمعه) عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد تا هم در مسیر رسیدن اتحاد کلبا به اولین برد فصل موثر باشد و هم اینکه بار دیگر خود را به پیراهن تیم ملی نزدیک کند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.