?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 11:28
کد خبر : 24328

سپاهان الاتحاد پنج بر صفر به نفع سپاهان می شود

سپاهان الاتحاد پنج بر صفر به نفع سپاهان می شود

رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان از احتمال جریمه سنگین باشگاه الاتحاد به خاطر بازی‌نکردن با سپاهان در اصفهان خبر داد. به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت عربی کوره، دیدار سپاهان و الاتحاد قرار بود که دوشنبه‌شب به میزبانی نماینده ایران برگزار شود اما این بازی برگزار نشد. نماینده عربستان حاضر

رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان از احتمال جریمه سنگین باشگاه الاتحاد به خاطر بازی‌نکردن با سپاهان در اصفهان خبر داد.

blank

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت عربی کوره، دیدار سپاهان و الاتحاد قرار بود که دوشنبه‌شب به میزبانی نماینده ایران برگزار شود اما این بازی برگزار نشد. نماینده عربستان حاضر نشد وارد زمین شود و به همین خاطر بازی لغو شد.

دکتر ایمن الرفاعی، رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان، در واکنش به تصمیم باشگاه الاتحاد و لغو بازی با سپاهان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم‌گیرنده نهایی است و همه چیز به دست این نهاد است. اگر ثابت شود الاتحاد اشتباه کرده است جریمه خواهد شد. اگر  جریمه خفیف باشد بازی پنج بر صفر به سود سپاهان اعلام و الاتحاد ۱۰ هزار دلار جریمه می‌شود و البته می‌تواند در این رقابت باقی بماند و دیگر بازی‌هایش را انجام دهد.

او ادامه داد: اگر جریمه سنگین باشد الاتحاد از ادامه رقابت‌ها محروم خواهد شد و شاید حتی فصل بعد هم نتواند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و البته جریمه مالی هم خواهد شد. اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا تشخیص دهد که هیچکدام از دو تیم مقصر نیستند شاید بازی در زمان دیگری برگزار شود.

او درباره استفاده از نمادها و تندیس‌های غیر ورزشی در ورزشگاه هم گفت: این مورد باید بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.