?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 19:19
کد خبر : 24497

زیباترین چشمان سینمای ایران متعلق این بازیگر معروف است + آلبوم تصاویر

زیباترین چشمان سینمای ایران متعلق این بازیگر معروف است + آلبوم تصاویر

سینمای ایران بازیگران زن زیبایی دارد که هر کدام هواداران خاص خودشان را دارند . آشا محرابی یک بازیگر، کارگردان و نویسنده ایرانی است. او در سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه تهران، شروع به بازیگری در سینما و تلویزیون کرد و در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های

سینمای ایران بازیگران زن زیبایی دارد که هر کدام هواداران خاص خودشان را دارند .

blank

آشا محرابی یک بازیگر، کارگردان و نویسنده ایرانی است. او در سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه تهران، شروع به بازیگری در سینما و تلویزیون کرد و در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های مشهور ایرانی به عنوان بازیگر حضور داشت.

blank

در سال ۱۳۹۸ نیز با فیلم “خلاصه داستان” به عنوان کارگردان و نویسنده به صحنه سینما بازگشت. عکس جوانی‌های شهربانو موسوی شباهت زیادی به آشا محرابی دیگر بازیگر سینما و تلویزیون دارد.

blank

تصویری جدید از میکاپ جدید آشا محرابی منتتشر شده است که با این آرایش بسیار شبیه به الهام حمیدی شده است و این عکس جنجالی شد. این بازیگر ۵۰ ساله در عکس های جدیدش لارغم سنش بسیار جوان به نظر می رسد و تغییرات فراوانی در چهره اش داشته است.

blank

بیوگرافی آشا محرابی

آشا محرابی متولد ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیساس رشته مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس رشته روابط بین الملل دانشگاه آزاد می باشد که بازیگری را از سن ۱۳ سالگی آغاز کرد.

blank

خانواده

آشا تنها دختر اسماعیل محرابی (بازیگر) و خانم فاطمه سید مدلل کار می باشد که در نوجوانی والدین اش طلاق گرفتند و پدرش هم خانواده را ترک کرد.

اولین بازی و مخالفت پدر

اولین بار سال ۱۳۶۴ وقتی ۱۲ ساله بود کنار پدرش یک قسمت در سریال «آئینه» جلوی دوربین رفت اما با مخالفت پدر مشغول تحصیل و دانشگاه در رشته غیر هنری شد.

کلاس بازیگری

بعد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه اش به هنر بازیگری به کلاس های آموزشگاه حمید سمندریان رفت و با کارهای تئاتری شروع به بازیگری کرد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.