?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 18:11
کد خبر : 24698

سارا حاتمی با این میکاپ باورنکردنی در جشن حافظ حاضر شد + دختر ریزآبادی های زخم کاری چه کرده

سارا حاتمی با این میکاپ باورنکردنی در جشن حافظ حاضر شد + دختر ریزآبادی های زخم کاری چه کرده

سارا حاتمی، بازیگر نقش مائده در سریال «زخم کاری»، یکی از زیباترین استایل‌های جشن حافظ را تدارک دیده بود. تمامی عناصر استایل او انتخاب‌هایی به جا و مناسب بودند. میکاپ سارا حاتمی هم بسیار جذاب و گیرا بود.  همانطور که می‌دانید خط چشم‌های رنگی این روزها حسابی ترند شده‌اند؛ سارا هم در این آرایش زیبای

سارا حاتمی، بازیگر نقش مائده در سریال «زخم کاری»، یکی از زیباترین استایل‌های جشن حافظ را تدارک دیده بود. تمامی عناصر استایل او انتخاب‌هایی به جا و مناسب بودند. میکاپ سارا حاتمی هم بسیار جذاب و گیرا بود.

blank

 

همانطور که می‌دانید خط چشم‌های رنگی این روزها حسابی ترند شده‌اند؛ سارا هم در این آرایش زیبای خود از خط‌چشمی آبی استفاده کرده و آن را با رنگ شالش ست کرده‌بود. استفاده از رنگ رژ طبیعی در کنار این خط چشم باعث شده‌بود که آرایش چشمان او بولد شده و زیباتر دیده شود. شما هم می‌توانید از میکاپ زیبای این هنرمند جذاب ایده بگیرید.

blank

سارا حاتمی، بازیگر نوظهور و بسیار بااستعدادی است که نخستین بار او را در فصل اول سریال «زخم کاری» دیدیم. این هنرپیشه زیبا برای ایفای نقش در فیلم «کت چرمی» برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او متولد ۱۳۸۴ است و به نظر می‌رسد که آینده‌ای درخشان در بازیگری خواهد داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.