?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 18:05
کد خبر : 25081

ترکش های عجیب افشای فایل صوتی ادامه دارد /شکر خدا من با این حرف‌ها خراب نمی‌شوم

ترکش های عجیب افشای فایل صوتی ادامه دارد /شکر خدا من با این حرف‌ها خراب نمی‌شوم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سرپرست اسبق استقلال نسبت به فایل صوتی لو رفته پیرامون خودش واکنش نشان داد. صبح یکشنبه یک فایل صوتی با محوریت میرشاد ماجدی در فضای مجازی کشور منتشر شد که طی آن دو نفر در مورد این عضو هیئت رئیسه و یکی از کاندیداهای کنونی تصدی سمت ریاست هیئت

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سرپرست اسبق استقلال نسبت به فایل صوتی لو رفته پیرامون خودش واکنش نشان داد.

صبح یکشنبه یک فایل صوتی با محوریت میرشاد ماجدی در فضای مجازی کشور منتشر شد که طی آن دو نفر در مورد این عضو هیئت رئیسه و یکی از کاندیداهای کنونی تصدی سمت ریاست هیئت فوتبال استان تهران صحبت می‌کنند و مواردی را به او نسبت دادند که به شدت باعث ناراحتی ماجدی شده است. آقا میرشاد در گفتگو با خبر ورزشی این مسئله را به طور کامل باز کرد.

قضیه فایل صوتی سر و صدای زیادی به راه انداخته است.
شکر خدا  بیشتر از  ۳۰ سال است که در فوتبال ایران حضور دارم و همه می‌دانند که سالم کار کرده‌ام.

پروندم کاملاً مشخص است و نهادهای نظارتی هم قطعاً آن را رصد می‌کنند.

دو نفر آدم معلوم الحال که یکی از آنها رفیق چند وقت پیش خودم بوده و دیگری هم اصلاً عضو مجمع فدراسیون فوتبال نیست، پیش هم نشسته‌اند و در مورد من حرف‌هایی کاملاً دروغ و اراجیف گفته‌اند.

شکر خدا من با این حرف‌ها خراب نمی‌شوم اما به خاطر اینکه اعتبار و شخصیت خودم را خیلی دوست دارم از طریق  قضاییه و دستگاه‌های نظارتی داخل فدراسیون و وزارت ورزش پیگیری می‌کنم تا مشخص شود دلیل انجام چنین کاری چه بوده است. باید معلوم شود چرا چنین دروغ‌هایی به من نسبت دادند؟

به نظر خودتان بحث هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است یا به خاطر انتخابات هیئت تهران چنین ماجرایی درست شده؟
قطعاً به خاطر بحث هیئت فوتبال تهران است. شما ببینید این فایل صوتی به گونه‌ای است که کاملاً مشخص است همه چیز مهندسی شده و از پیش تعیین شده جلو می‌رود. صدا کاملاً واضح است و نمی‌توان گفت پنهانی ضبط شده است. این موارد برنامه‌ریزی شده و آقایان باید بابت تهمت‌هایی که زده‌اند در دادگاه جواب بدهند. در بخشی از این فایل می‌گویند من صمد مرفاوی را سرمربی تیم ملی جوانان کردم.

در مورد آقای عبدی هم همین را می‌گویند. کمیته فنی شکر خدا همه زنده هستند و شما می‌توانید از آنها بپرسید من آقای مرفابی را سرمربی تیم جوانان نکردم بلکه کمیته فنی این کار را انجام داد.

خود آقا صمد می‌تواند در این رابطه حرف بزند. به خدا این کارها بد است.

مردانه کار کنید. مردانه رقابت کنید. به هر کس که زنگ می‌زنیم می‌گویند ما ۲۵ رای داریم. خب الهی شکر که توانسته‌اند اینطوری رای جمع  کنند!

شما هم ۲۵ رای دارید؟
من به توانایی‌های خودم ایمان دارم و برای همین وارد عرصه انتخابات شدم ولی به هیچکس زنگ نزدم تا بگویم به من رای بدهید. الان فقط یک رای قطعی دارم که آن هم رای قانونی خودم به میرشاد ماجدی است.

یعنی با توجه به سابقه استقلالی بودنتان، حتی با علی خطیر هم صحبت نکرده‌اید تا به شما رای بدهد؟
نه. باور کنید بابت انتخابات هیئت فوتبال تهران به مدیرعامل محترم باشگاه استقلال زنگ نزده‌ام.

راستی حالا که بحث استقلال مطرح شد، استقلالی‌ها بابت ثبت نشدن قرارداد بلانکو به خاطر داستان سقف بودجه خیلی از فدراسیون و سازمان لیگ ناراحت هستند.
ببینید، ما در هیئت رئیسه فدراسیون یک سری مسائل را در قالب کلیات تصویب می‌کنیم اما جزئیات آن بر عهده کمیته‌های مربوطه است. من در این مورد نمی‌توانم پاسخی به هواداران محترم استقلال بدهم و اقایان قندبرزاده و کشوری باید جواب استقلالی‌ها را بدهند.

می‌دانیم که به سینما علاقه دارید و از مرگ آتیلا پسیانی هم خیلی متاسف شده‌اید.
بله واقعاً شوکه شدم. ای کاش افرادی که اینطوری به من تهمت زدند مرگ و خدا را فراموش نکنند. به خدا آخر و عاقبت همه ما همان  دومتر قبری است که جسممان را در آنجا می‌گذرند و بعد از آن باید پاسخگوی اعمال خودمان شویم. خدا رحمت کند آتیلا پسیانی عزیز را. چندی قبل دختر ایشان سرکار خانم ستاره پسیانی کلاس بازیگری گذاشته بود و دختر من به عنوان شاگرد پیش ایشان دوره دید. تسلیت به خانواده محترم پسیانی و جامعه هنری کشور.

منبع : خبر ورزشی

بیشتر بخوانید:

پیام کوتاه اما دردناک ستاره پسیانی خطاب به هواداران استقلال و پرسپولیس

پایان هانگژو / عقب گرد ورزش ایران به ۲۰ سال گذشته

blank

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.