?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 9:38
کد خبر : 25219

این تیم ملی مسن سالان است نه بزرگسالان جناب قلعه نویی

این تیم ملی مسن سالان است نه بزرگسالان جناب قلعه نویی

اگرچه «جوانگرایی» یکی از نخستین و مهم‌ترین شعارهای امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی بود و او می‌گفت قصد دارد این کار را با روش الکس فرگوسن انجام بدهد اما همچنان خبری از کاهش میانگین سنی تیم ملی نیست؛ به‌طوری که تیم دعوت‌شده به اردو برای حضور در تورنمنت چهارجانبه اردن هم حسابی پا به

اگرچه «جوانگرایی» یکی از نخستین و مهم‌ترین شعارهای امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی بود و او می‌گفت قصد دارد این کار را با روش الکس فرگوسن انجام بدهد اما همچنان خبری از کاهش میانگین سنی تیم ملی نیست؛ به‌طوری که تیم دعوت‌شده به اردو برای حضور در تورنمنت چهارجانبه اردن هم حسابی پا به سن گذاشته است.

 

در شرایطی که تیم ملی ایران با میانگین سنی ۲۸.۹به‌عنوان پیرترین تیم حاضر در مسابقات به جام‌جهانی قطر رفت و امیر قلعه‌نویی به دفعات از این موضوع به‌عنوان یک نقطه‌ضعف یاد کرد، حالا تیمی که به اردن خواهد رفت میانگین سنی بالاتری دارد.

فهرست ۲۳نفره‌ای که امیر قلعه‌نویی برای این تورنمنت اعلام کرده، ۱۴بازیکن بالای ۳۰سال دارد که واقعا رقم چشمگیری به‌حساب می‌آید.

اسامی این ۱۴نفر از این قرار است: علیرضا بیرانوند؛ ۳۱ساله، حسین حسینی؛ ۳۱ساله، رامین رضاییان؛ ۳۳ساله، مرتضی پورعلی‌گنجی؛ ۳۱ساله، شجاع خلیل‌زاده؛ ۳۴ساله، احسان حاج‌صفی؛ ۳۳ساله، میلاد محمدی؛ ۳۰ساله، احمد نوراللهی؛ ۳۰ساله، روزبه چشمی؛ ۳۰ساله، سامان قدوس؛ ۳۰ساله، علیرضا جهانبخش؛ ۳۰ساله، مهرداد محمدی؛ ۳۰ساله، مهدی طارمی؛ ۳۱ساله، کریم انصاری‌فرد؛ ۳۳ساله.

در حقیقت ۶۰درصد تیم ملی بالای ۳۰سال هستند و شما به‌ندرت می‌توانید شرایطی شبیه این را در دیگر تیم‌های مطرح آسیا و حتی جهان پیدا کنید. وضع کلی تیم چنان است که حتی حضور امین حزباوی و محمد جواد حسین‌نژاد ۲۰ساله هم نتوانسته معدل سنی تیم را پایین بیاورد. از زمان حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی، تنها حذف یک بازیکن یعنی کریم انصاری‌فرد به‌عنوان نماد جوانگرایی او به‌حساب آمد که خدا را شکر کریم ۳۳ساله هم بعد از غیبت در ۳اردو دوباره به تیم ملی دعوت شده است!

بیشتر بخوانید:

شرایط را به گونه‌ای پیش بردند که مبادا آب در دل پرسپولیس تکان بخورد

پشت پرده ی داستان کسر امتیاز از پرسپولیس /ماجرا چه بود؟

پرسپولیس از اشتباهات داوری سود برده اما برنامه ریزی قبلی درکار نیست

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.