?>
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 19:45
کد خبر : 25394

فیلم حرکات موزون سحر دولتشاهی در کنسرت همایون شجریان / گمانم از اینجا دلبسته هم شدند

فیلم حرکات موزون سحر دولتشاهی در کنسرت همایون شجریان / گمانم از اینجا دلبسته هم شدند

ماجرای عاشقانه های سحردولتشاهی و همایون شجریان همچنان ورد زبان همگان است

تصاویری از حرکات موزون سحر دولتشاهی در کنسرت همایون شجریان منتشر گردیده که عکس العمل کاربران فضای کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است.

 

سحر دولتشاهی بازیگر مشهور ایرانی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران است. وی سابقه مجری گری را نیز در کارنامه هنری خود دارد. تحصیلات سحر دولتشاهی لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است.

به تازگی همایون شجریان در مصاحبه ای که با عادل فردوسی پور داشت از ازدواج با سحر دولتشاهی پرده برداشت. این زوج در کنسرت سی آشنا شده بودند.

کنسرت نمایش سی یک تئاتر به کارگردانی علی‌اصغر دشتی براساس سه داستان از داستان‌های شاهنامه (زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب) است که در مرداد و شهریور ۱۳۹۶ در کاخ سعدآباد تهران اجرا شده‌است.

پدر و مادر سحر دولتشاهی

فرشته عدل نام مادر دولتشاهی است که نایب رئیس فدراسیون شنا بوده و پدرش فضلی مهندس مکانیک است و یک شرکت ماشین آلات دارد و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعالیت دارد. سحر دولتشاهی دارای یک برادر به اسم «روزبه» و یک خواهر به اسم «نسیم» است که برادرش دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس محاسبات در کاناداست و نسیم دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دکترای باستان‌شناسی در برلین است. خانواده دولتشاهی از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند. سحر دولتشاهی در طول روز وقتی کاری ندارد بیشتر فیلم می بیند یا به موسیقی گوش می دهد، چون عاشق موسیقی است و گاهی اوقات به کار ترجمه نیز می پردازد.

 

بیشتر بخوانید :

تمام بازیگران مرد ایرانی که دو همسر بازیگر داشته‌اند!

متن و آهنگ موزیک مدارا با صدای همایون شجریان که در قسمت آخر سریال جیران غوغا کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.