?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 22:56
کد خبر : 25544

من با پرسپولیس قرارداد ندارم / باشگاه واکنشی به فسخ قرارداد نشان نداده است

من با پرسپولیس قرارداد ندارم / باشگاه واکنشی به فسخ قرارداد نشان نداده است

سرمربی پرسپولیس گفت: همچنان با پرسپولیس قراردادی ندارم و باشگاه هم تا این لحظه واکنشی نسبت به فسخ من انجام نداده است.

#یحیی_گل‌محمدی پنجشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه با تقدیر از میزبانی قزوین از بازی با این تیم با پیکان اظهار کرد: جا دارد از حضور هواداران در این بازی تقدیر کنم.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم اما بعد از گل ما پیکان بهتر بود و حتی می‌توانست در نیمه نخست پیروز از زمین خارج شود.

سرمربی تیم #پرسپولیس با بیان اینکه تیم پیکان تیم شایسته و با کیفیتی است، عنوان کرد: این تیم نیمه دوم را خوب شروع کرد و توانست در همان ابتدا به گل تساوی برسد.

وی ادامه داد: حوصله خوبی برای گل زدن داشتیم و حریف با فشار حملات ما دچار اشتباه شد و توانستیم به گل‌های دوم و سوم برسیم.

#گل‌محمدی اضافه کرد: بازیکنان با کیفیتی داریم و برای تلاشی که کردند تا پیروز شویم و هواداران خوشحال شوند شایسته تقدیر و تکریم هستند.

وی با بیان اینکه مصدومیت پورعلی گنجی یک شوک برای تیم بود تصریح کرد: فدراسیون فوتبال تا این لحظه هیچ سراغی از پورعلی گنجی نگرفته و این جای انتقاد دارد.

سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: در هر شرایطی ما یک تیم هستیم و همه بازیکنان وظایف مشخصی دارند و هرکسی در قالب تیم وارد می‌شود باید به وظایف خود عمل کند.

وی با اشاره به حواشی هفته‌های اخیر این تیم گفت: همچنان با پرسپولیس قراردادی ندارم و باشگاه هم تا این لحظه واکنشی نسبت به فسخ من انجام نداده است.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: اتفاق خاصی نیز در رابطه با حل مشکلات انجام نشده و تنها چند جلسه بدون نتیجه ملموس برگزار شده است.

وی در پایان با بیان اینکه بازیکنان تیم چیزی فراتر از حق خود نخواسته و باشگاه باید به تعهدات خود عمل کند، یادآور شد: اعتقاد بازیکنان با هواداران باعث می‌شود همه بازیکنان به وظایف خود عمل کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.