?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 6:46
کد خبر : 25732

آنجلینا جولی در کنار دختر نچسبش ویوین دیده شد + عکس

آنجلینا جولی در کنار دختر نچسبش ویوین دیده شد + عکس

آنجلینا جولی و دخترش ویوین در جریان یک گردش مادر و دختری با استایل شیک در یک خواربار فروشی دیده شدند. در حالی که این بازیگر مطرح ۴۸ ساله همیشه برای فرزندانش وقت می گذارد، به ندرت دیده می شود که با این دختر ۱۵ ساله کار های ساده انجام دهد. بر اساس عکس‌ هایی

آنجلینا جولی و دخترش ویوین در جریان یک گردش مادر و دختری با استایل شیک در یک خواربار فروشی دیده شدند. در حالی که این بازیگر مطرح ۴۸ ساله همیشه برای فرزندانش وقت می گذارد، به ندرت دیده می شود که با این دختر ۱۵ ساله کار های ساده انجام دهد.

بر اساس عکس‌ هایی که دیلی میل در ۲۱ اکتبر منتشر کرد، آنجلینا و ویوین پس از خرید چند مایحتاج در حال قدم زدن در پارکینگ یک فروشگاه دیده شدند. مامان با استفاده از عینک آفتابی و لباس کاملا مشکی استایل خود را ساده و شیک حفظ کرده بود. ماه گذشته، این مادر و دختر در ماه سپتامبر در حال قدم زدن در فرودگاه JFK شهر نیویورک،با لبخند و خنده پس از ظاهراً ترک مکان شلوغ عکس گرفتند.

گفته می شود که آنجلینا و ویوین در یک موزیکال برادوی با هم همکاری می کنند. این محصول اقتباسی از فیلم The Outsiders است که در ابتدا ستاره های دهه ۱۹۸۰ پاتریک سویزی، تام کروز و راب لو آن را بازی می کردند. اگر چه این اولین پروژه ویوین با مادرش نیست. نزدیک به ده سال پیش، این کودک نوپا در سال ۲۰۱۴ در فیلم Maleficent در نقش نسخه جوان‌ تر شاهزاده آرورا بازی کرد.

blank

آنجلینا درها را به روی فرزندانش برای کار در تجارت فیلم باز کرده است. آنجلینا علاوه بر ویوین، مدوکس، پکس، شیلو، زاهارا و ناکس را با همسر سابق برد پیت شریک است. پیش از این، جولی با مدوکس ۲۲ ساله و پکس ۱۹ ساله در فیلم بدون خون در سال ۲۰۲۲ کار کرده بود. این سه نفر در آن سال فیلم را در ایتالیا فیلمبرداری کردند و آنجلینا از عملکرد “خوب” پسرانش در پشت صحنه فیلم خوشحال شد.

با این حال، همه بچه های جولی و پیت به دنبال ورود به تجارت نمایشی نیستند. زاهارا، ۱۸ ساله، تصمیم گرفت در سال ۲۰۲۲ مدرک کارشناسی خود را در کالج اسپلمن شروع کند. مشخص نیست که زاهارا در مدرسه چه می‌ خواند، اما او حضور در رویداد های فرش قرمز سرگرم‌ کننده با خانواده‌اش را رد نکرده است. در پایان سال ۲۰۲۱، زاهارا و خواهرش شیلو، ۱۷ ساله، به دلیل پوشیدن چند لباس قدیمی مادرشان در اولین نمایش های بین المللی مختلف برای فیلم مارول، Eternals، آنجلینا، خبرساز شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.