?>
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 14:06
کد خبر : 25745

سرمربی لیگ برتری : عربستان و کره شاید اما حریف ژاپن نمی شویم

سرمربی لیگ برتری : عربستان و کره شاید اما حریف ژاپن نمی شویم

سرمربی شمس‌آذر اعتقاد دارد تیمش یکی از بهترین تراکتورهای تاریخ را شکست داده است. همشهری‌آنلاین – امیرحسین اعظمی از سعید دقیقی می‌توان به‌عنوان بهترین مربی هفته ششم نام برد. شمس‌آذر با هدایت این مربی توانست تراکتور را در تبریز شکست دهد؛ آن‌هم درحالی‌که تیم پرمهره تبریزی هر ۴بازی قبلی‌اش را با برد پشت سر گذاشته

سرمربی شمس‌آذر اعتقاد دارد تیمش یکی از بهترین تراکتورهای تاریخ را شکست داده است.

شمس‌آذر قزوین

همشهری‌آنلاین – امیرحسین اعظمی

از سعید دقیقی می‌توان به‌عنوان بهترین مربی هفته ششم نام برد. شمس‌آذر با هدایت این مربی توانست تراکتور را در تبریز شکست دهد؛ آن‌هم درحالی‌که تیم پرمهره تبریزی هر ۴بازی قبلی‌اش را با برد پشت سر گذاشته بود. اگر ۳امتیاز از شمس‌آذر کم نمی‌شد این تیم در حال حاضر در رده دهم جدول قرار داشت ولی دقیقی امیدوار است که خیلی زود تیمش از انتهای جدول جدا شود.

کمتر کسی تصور می‌کرد تراکتور را در تبریز شکست بدهید، درست است؟

تیم ما به اذعان کارشناسان، جزو تیم‌های باکیفیت لیگ برتر است و اگر کسر امتیاز، بدشانسی و برخی اشتباهات داوری نبود، الان می‌توانستیم در بین ۶تیم بالای جدول باشیم. به هر حال، سعی کردیم این بحران را از شروع فصل به‌نوعی مدیریت کنیم و خدا را شکر که تراکتور را در تبریز شکست دادیم. این تراکتور یکی از بهترین تراکتورهای تاریخ است. من از سقف قرارداد این باشگاه خبری ندارم ولی شما می‌بینید که چگونه هزینه کرده و چه نفراتی را در اختیار دارد. سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تراکتور نیازی به تعریف ندارند.

*چند غایب برای این بازی داشتید؟

بله، ما ۶بازیکن مصدوم داشتیم و کارت بازی علیرضا رضایی هم صادر نشد ولی خوشبختانه بچه‌ها فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و حتی می‌توانستیم بیشتر از ۳گل هم بزنیم. در لحظاتی از بازی هم فشار تیم حریف را به‌خوبی کنترل کردیم، به هر حال بازی در تبریز برای هیچ تیمی آسان نیست.

*۳ امتیازی که بابت شکایت سایپا از شما کسر شد، دیگر برنمی‌گردد؟

خیر، این حکمی بود که توسط کمیته انضباطی صادر شد و استیناف هم تأیید کرد. البته در یک زمان مشخص می‌توانستیم به دادگاه CAS اعتراض کنیم که این کار هزینه زیادی داشت و باشگاه هم منصرف شد، هر چند که من معتقدم باید اعتراض خود را به CAS می‌بردیم چون ۳امتیاز کم نیست. پارسال سپاهان با اختلاف یک‌امتیاز قهرمانی را از دست داد.

*قرعه شما هم طوری بوده که اکثر بازی‌ها را خارج از خانه برگزار کرده‌اید؟

بله، از ۶بازی که انجام داده‌ایم ۴بازی بیرون از خانه بوده و این هفته هم باید به اهواز برویم تا برابر فولاد قرار بگیریم؛ یعنی ۷بازی و انجام ۵مسابقه بیرون از قزوین!

*هدف شما ماندن در لیگ برتر است؟

طبیعتا هدف مهم ما با توجه به اینکه تازه امسال به لیگ برتر آمده‌ایم، همین است.

سپاهان شانس اول قهرمانی است | اگر تا فینال جام ملت‌ها به این تیم نخوریم می‌توانیم شانس داشته باشیم

*برنامه‌ریزی لیگ هم صدای اعتراض خیلی از بازیکنان و مربیان را بلند کرده.

ما از لحاظ فوتبال حرفه‌ای، خیلی از اروپا و حتی آسیا عقب هستیم. همه تیم‌ها در بیرون از ایران برنامه خودشان را از ابتدا تا انتهای لیگ می‌دانند ولی اینجا هر هفته همه‌چیز تغییر می‌کند. آسیب این نوع برنامه‌ریزی هم فقط برای تیم‌های بی‌بضاعت است. ما در تعطیلات و با همین وقفه‌ها ۶مصدوم دادیم.

*کدام تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانید؟

با احترام به همه تیم‌ها، سپاهان را شانس اول قهرمانی می‌دانم. آنها تیم باکیفیتی هستند که پارسال با یک لغزش قهرمان نشدند. بعد از سپاهان تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور شانس‌های بعدی هستند. به‌نظر من حضور تیم ملی در تورنمنت اردن بد نبود. اردن که در گذشته چندبار ما را اذیت کرده بود و قطر هم تیم ضعیفی در آسیا نیست. اگر بازی با اردن را فاکتور بگیریم، باید بگویم که تیم ملی در نوع بازی نسبت به گذشته پیشرفت کرده و ما فوتبال هجومی‌تری را نسبت به زمان مربیگری کی‌روش به نمایش می‌گذاریم. اگر در جام ملت‌هاتا فینال به ژاپن نخوریم می‌توانیم شانس قهرمانی داشته باشیم. اگر با عربستان، استرالیا یا کره روبه‌رو شویم، عبور از آنها سخت نیست ولی ژاپن خودش را جدا کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.