?>
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 17:40
کد خبر : 14923

اول مرغ بوده یا تخم مرغ !؟پاسخ حیرت انگیز هوش مصنوعی

اول مرغ بوده یا تخم مرغ !؟پاسخ حیرت انگیز هوش مصنوعی

مرغ یا تخم مرغ ؟ کدامیک اول به وجود آمده اند!؟ برای دستیابی به پاسخ این سئوال برای شما مخاطبین عزیز چمدون به سراغ هوش مصنوعی رفتیم تا ببینیم هوش مصنوعی چه نظری دارد ؛ پاسخ هوش مصنوعی به پرسش اول مرغ بوده یا تخم مرغ موضوعی که برخی از مردم از سال‌ها پیش به

مرغ یا تخم مرغ ؟ کدامیک اول به وجود آمده اند!؟

برای دستیابی به پاسخ این سئوال برای شما مخاطبین عزیز چمدون به سراغ هوش مصنوعی رفتیم تا ببینیم هوش مصنوعی چه نظری دارد ؛

پاسخ هوش مصنوعی به پرسش اول مرغ بوده یا تخم مرغ

blank

موضوعی که برخی از مردم از سال‌ها پیش به دنبال پاسخ آن هستند، این است که بالاخره اول مرغ بوده یا تخم مرغ؟ این پرسش، یکی از مسائلی است که اغلب از طریق شواهد علمی به آن پاسخ داده شده است. در این مقاله، به بررسی علمی این موضوع پرداخته خواهد شد.

 

بینندگان وب‌سایت شما احتمالاً به دنبال جواب دقیقی برای این پرسش هستند. با این حال، باید بگوییم که این موضوع تا کنون به طور دقیق حل نشده است. با این حال، بررسی علمی نشان می‌دهد که تخم مرغ احتمالاً قبل از مرغ وجود داشته است.

تحقیقات نشان داده‌اند که تخم‌های مرغی که در زمین‌های دوران پارینه سنگی  دیده می‌شوند، حدود ۷۰ میلیون سال قبل از وجود مرغ بوده‌اند. این به این معنی است که پس از تکامل تخم‌دهنده‌ها، مرغ‌ها به وجود آمده‌اند.

blank

همچنین، برخی از تحقیقات تکاملی نشان داده‌اند که بین تخم‌هایی که توسط جوجه‌های مرغی تخم‌گذاری شده‌اند و تخم‌هایی که توسط سایر پرندگان تخم‌گذاری شده‌اند، تفاوت‌هایی وجود دارد. به عنوان مثال، تخم‌های مرغی دارای پوسته‌ای بسیار سفت و محکم هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا از خطرات محیطی مانند شکستن و خوردگی در برابر دشمنان و همچنین حفظ رطوبت و حرارت داخلی تخم، محافظت کنند.

با توجه به این مطالب، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که تخم مرغ احتمالاً قبل از مرغ وجود داشته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.