?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 14:22
کد خبر : 25950

هادی چوپان به دست های پشت پرده باخت نه بدن های روی استیج

هادی چوپان به دست های پشت پرده باخت نه بدن های روی استیج

دو روز گذشته شاهد برگزاری مسابقات مستر المپیای ۲۰۲۳بودیم جایی که شاگردان هنی رامبد مربی دورگه ایرانی بر سر کسب ساندو رقابت می کردند . هادی چوپان مدافع قهرمانی سال گذشته در حالی پا روی استیج گذاشت که به گواه کارشناسان یک سر و گردن بالاتر از حریفان خود بود . اما زمان اعلام نتایج

دو روز گذشته شاهد برگزاری مسابقات مستر المپیای ۲۰۲۳بودیم جایی که شاگردان هنی رامبد مربی دورگه ایرانی بر سر کسب ساندو رقابت می کردند .

هادی چوپان مدافع قهرمانی سال گذشته در حالی پا روی استیج گذاشت که به گواه کارشناسان یک سر و گردن بالاتر از حریفان خود بود .

اما زمان اعلام نتایج همه شگفت زده شدند،هادی چوپان دوم شد و درک لانسفورد شاگرد خوب اما نه چندان موفق هنی رامبد موفق شد حریف تمرینی خود را شکست دهد .

در میان بحت و حیرت تماشاگران و علاقمندان به ورزش پرورش اندام اما به نظر می رسد که هادی چوپان به بدن های روی استیج نباخت بلکه قربانی مافیا و دست های پشت پرده تشکیلات برگزار کننده مسابقات مستر المپیا شد .

ظاهراً کسب دومین ساندوی پیاپی آن هم به دست یک ایرانی به مذاق بعضی ها خوش نمی آمد و ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا هادی چوپان نتواند دومین ساندو را با خود به ایران و دیار گل و بلبل شیراز بیاورد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.