?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 8:30
کد خبر : 26360

اطلاعاتی که در مورد ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ گلکسی S24 درز کرد

اطلاعاتی که در مورد ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ گلکسی S24 درز کرد

انتظار می رود سامسونگ اوایل سال آینده از سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی کند .  این شرکت اخیراً Galaxy AI را معرفی کرده است که خط تولید بعدی گوشی‌ها را تامین می‌کند. یک مشاور اکنون در مورد برخی از ویژگی های هوش مصنوعی که می تواند در سری گلکسی S24 در دسترس باشد صحبت می کند. Tipster

انتظار می رود سامسونگ اوایل سال آینده از سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی کند .

 این شرکت اخیراً Galaxy AI را معرفی کرده است که خط تولید بعدی گوشی‌ها را تامین می‌کند. یک مشاور اکنون در مورد برخی از ویژگی های هوش مصنوعی که می تواند در سری گلکسی S24 در دسترس باشد صحبت می کند.

Tipster @Tech_Reve ادعا می‌کند که ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ که در گلکسی S24 ارائه می‌شوند، بر تجزیه و تحلیل برنامه‌های پرکاربرد کاربر تمرکز دارند. علاوه بر این، هوش مصنوعی همچنین ممکن است الگوهای سبک زندگی کاربر را تجزیه و تحلیل کند تا به طور فعال نتایج را ارائه دهد و به طور خودکار وظایف پیچیده را انجام دهد.

مشاور همچنین برخی از ویژگی های مورد انتظار مانند تجزیه و تحلیل مقصد و زمان سفر کاربر را برای ارائه اطلاعات پیشرفته در مورد شرایط آب و هوایی و ترافیک فاش کرد.

برای ایمیل‌کنندگان، Galaxy AI می‌تواند این قابلیت را داشته باشد که ایمیل را به صورت خودکار در قالب دلخواه بنویسد تا بتوانید به راحتی آن را ارسال کنید.

بسیار جالب به نظر می رسد که نرم افزار و هوش مصنوعی عمیقاً در روال مصرف کنندگان گنجانده می شود.

در همین حال، نگرانی هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد می کند زیرا ممکن است هوش مصنوعی به انواع مختلف خدمات و برنامه ها برای ارائه تجربه بهتر دسترسی داشته باشد.

#سامسونگ_ گلکسی_ اس_۲۴

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.