?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 14:59
کد خبر : 26399

بستیونT77 بهمن موتور + مشخصات فنی و قیمت

بستیونT77 بهمن موتور + مشخصات فنی و قیمت

شرایط فروش بستیون T77 بهمن موتور با موعد تحویل دی و بهمن سال جاری، رسماً اعلام شد. بهمن موتور در نظر دارد این کراس اوور وارداتی چینی را به قیمت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان به بازار ارائه کند. قیمت فول ترین نسخه بستیون T77 در بازار خودرو چین ۱۱۴ هزار و ۸۰۰ یوان

شرایط فروش بستیون T77 بهمن موتور با موعد تحویل دی و بهمن سال جاری، رسماً اعلام شد. بهمن موتور در نظر دارد این کراس اوور وارداتی چینی را به قیمت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان به بازار ارائه کند. قیمت فول ترین نسخه بستیون T77 در بازار خودرو چین ۱۱۴ هزار و ۸۰۰ یوان (حدود ۸۲۰ میلیون تومان) است.

بستیون T77 بهمن موتور یکی از کراس اوور های شکست‌خورده در بازار خودرو چین است. این خودرو یکصد و پانزدهمین کراس اوور کامپکت پر فروش در بازار چین است! جالب است بدانیم که فقط ۱۱۰ نفر در کل کشور چین در ماه گذشته میلادی، نسخه ۲۰۲۳ بستیون T77 را خریداری کردند. اما جالب‌ تر این است که T77 وارداتی بهمن موتور به ایران حتی نسخه ۲۰۲۳ هم نیست.

نسخه ۲۰۲۳ این خودرو در ظاهر فیس لیفت شد و با برخی از امکانات به روز تر در اختیار چینی‌ها قرار می‌گیرد. اما نسخه ایرانی T77 همان خودرویی است که در سال ۲۰۲۱ چینی ها نسبت به خرید آن در کشور خودشان تردید داشتند.

حال با شروع واردات خودرو، بهمن موتور قصد دارد تا این کراس اوور کامپکت را به قیمت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان به دست متقاضیان خرید این خودرو برساند. اختلاف قیمتی یک میلیارد و هفتاد میلیونی این خودرو در ایران و در چین ناشی از فقط گران فروشی بهمن موتور نیست. بلکه قانون گذار هم با وضع قوانین مالیاتی سنگین و دریافت عوارض متعدد باعث می‌شود تا خودروهای چینی به چند برابر قیمت واقعی خود در ایران به فروش برسند.

بهمن موتور در بخشنامه فروش این خودرو، دو طرح عادی و فروش فوق العاده را در نظر گرفت. زمان تحویل این خودرو در طرح عادی، هفته اول دی ماه سال جاری است. در طرح پیش فروش هم زمان تحویل نیمه دوم بهمن ماه سال جاری اعلام شد.

#بستیون

#بهمن_موتور

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.