?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 14:02
کد خبر : 26568

ایگل خودروی ملی کرمان خودرو معرفی شد+ مشخصات فنی و تصاویر

ایگل خودروی ملی کرمان خودرو معرفی شد+ مشخصات فنی و تصاویر

سدان ملی کرمان موتور یا همان کی ام سی ایگل محصول ملی کرمان موتور است که به زودی نسخه نهایی آن بصورت رسمی رونمایی می شود. سدان ملی کرمان موتور یکی از محصولاتی بود که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به غرفه شرکت کرمان موتور آمده است. این خودرو که KMC ایگل نام دارد بصورت

سدان ملی کرمان موتور یا همان کی ام سی ایگل محصول ملی کرمان موتور است که به زودی نسخه نهایی آن بصورت رسمی رونمایی می شود.

سدان ملی کرمان موتور یکی از محصولاتی بود که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به غرفه شرکت کرمان موتور آمده است. این خودرو که KMC ایگل نام دارد بصورت پرتوتایپ یا نمونه اولیه به این نمایشگاه آمده و البته این نسخه نزدیک به نمونه نهایی طراحی شده است. کرمان موتور قبل تر پلتفرم جک J4 را خریداری کرده و با بومی سازی آن ایگل را به بازار می آورد. این خودرو خط طراحی متفاوتی نسبت به آنچه در J4 دیده بودیم دارد و به مراتب از آن زیبا تر است. قرار است رونمایی رسمی از محصول نهایی به زودی توسط شرکت کرمان موتور انجام شود.

blank

مشخصات فنی ایگل سدان ملی کرمان موتور

سدان ملی ایران خودرو مشخصات فنی یکسانی با جک J4 دارد. یعنی زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی قرار دارد که توان تولید ۱۰۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می رسد. این مشخصات گرچه چندان چشمگیر نیست اما سابقه جک جی ۴ در بازار نشان داده که قوای فنی این خودرو در طولانی مدت قابل اطمینان است و دوام و عملکرد قابل قبولی دارد.

امکانات رفاهی  ایگل

سدان ملی کرمان موتور در بحث امکانات هم شبیه به J4 است و در آن آپشن های ایمنی و رفاهی ای نظیر کروز کنترل، esp ، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سرازیری، سیستم مالتی مدیای لمسی اندروید و… اشاره کرد. البته ایگل قرار است امکانات استاندارد بیشتری داشته باشد و امکاناتی نظیر سانروف و دوربین دنده عقب هم به این خودرو اضافه شده است.

 

blank

نمایشگاه تحول صنعت خودرو از امروز ۲۳ آبان ماه آغاز به کار کرده و تا ۲۶ آبان ادامه می یابد و علاقه مندان به این حوزه می توانند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از آن بازدید کنند.

 

#کرمان_موتور

#ایگل_کرمان_موتور

#قیمت_ایگل

#مشخصات_ایگل

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.