?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 1:05
کد خبر : 12442

پسری که دوستت داره ولی نمیگه/ چطوری بفهمم دوستم داره؟

پسری که دوستت داره ولی نمیگه/ چطوری بفهمم دوستم داره؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که حسی کنید پسری شما را دوست دارد اما هر چه منتظر می شوید برای ابراز و عشق و علاقه قدمی بر نمی دارد.

پسری که دوستم داره ولی نمی گه! این دغدغه خیلی از دختر خانم هاست .

در دنیای امروز، پسران برای ابراز علاقه به دختران، به سنت های قدیمی علاقه نشان دادن اعتماد نمی کنند و به جای آن، از رفتارهایشان برای ابراز علاقه استفاده می کنند. برخی از رفتارهای پسران، مانند نگاه های صمیمانه، پیام های عاطفی و همچنین تلاش برای حضور مداوم در کنار دختر مورد نظر، به طرف مقابل نشان می دهد که احتمالا این پسر، از او خوشش می آید.

علاوه بر این، برخی پسران از روش های دیگری نیز برای ابراز علاقه استفاده می کنند، مانند خریدن هدیه و یا آشپزی برای دختر مورد علاقه شان. این نوع رفتارها، به جای اینکه فقط از زبان صحبت کردن استفاده کنند، به شیوه های مختلف دیگری از عشق و علاقه خود نشان می دهند.

جالب توجه است در عصر امروز اغلب پسران به جای اینکه بتوانند به راحتی ابراز علاقه کنند نیز سعی می کنند با رفتارهایشان عشق و علاقه خود را به طرف مقابلشان نشان دهند.

۱. آیا پسران از رفتارهای خاص دیگری برای ابراز علاقه استفاده می کنند؟

بله، پسران معمولا از رفتارهای خاص برای ابراز علاقه به دختران استفاده می کنند. برخی از این رفتارها شامل نشان دادن توجه به موضوعاتی که دختران علاقه مند به آنها هستند، تعریف از ظاهر آنها، دعوت به رفتن به جایی خاص، هدیه دادن به آنها و به نوعی ظاهر کردن به عنوان یک دوست وفادار هستند. با این حال، همانطور که در دختران دیده می شود، این رفتارها همیشه نشانگر علاقه واقعی نیستند و ممکن است فقط برای جلب توجه باشند.

۲. آیا این رفتارها موثرتر از ابراز علاقه شفاهی هستند؟

گاهی اوقات، رفتارهایی که به نظر می‌رسند از علاقه به کسی خبر می‌دهند، می‌توانند موثرتر از ابراز علاقه شفاهی باشند. به عنوان مثال، اگر شما از دوست خود درخواست کمک می‌کنید وی را به هیچ عنوان نیازمند نمی‌گذارید، این رفتار می‌تواند به وی نشان دهد که شما به او اهمیت می‌دهید و از او مراقبت می‌کنید. به همین ترتیب، اگر شما به دوست خود کمک مالی می‌دهید، این رفتار ممکن است از علاقه شما به وی خبر دهد. در نتیجه، رفتارهای خاص می‌توانند نشان دهنده علاقه شما به دیگران باشند و ممکن است موثرتر از ابراز علاقه شفاهی باشند.

۳. آیا این رفتارها در اغلب مواقع با موفقیت همراه خواهند بود؟

بسته به شرایط و محیط اطراف، برخی از این رفتارها ممکن است با موفقیت همراه باشند، اما در بسیاری از موارد، این رفتارها می‌توانند به مشکلاتی مانند تضاد با قانون، خسارت جسمی و مالی به دیگران و شکست در رسیدن به هدف منجر شوند. بنابراین، می‌توان گفت که این رفتارها در اغلب مواقع با موفقیت همراه نخواهند بود و بهتر است از راه‌های مشروع و قانونی برای رسیدن به هدف استفاده شود.

۴. آیا این رفتارها در فرهنگ های مختلف متفاوت هستند؟

بله، رفتارهای انسانی در فرهنگ های مختلف ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، در برخی فرهنگ ها، دست دادن به جای بوسیدن از روی گونه ها به عنوان رسمیت دادن به همدیگر استفاده می شود، در حالی که در برخی دیگر، بوسیدن روی دست یا گونه به عنوان رسمیت دادن به همدیگر استفاده می شود. همچنین، در برخی فرهنگ ها، اعتراف به خطاهای شخصی به عنوان علامتی از صداقت و صراحت مورد تحسین قرار می گیرد، در حالی که در برخی دیگر، این رفتار به عنوان نقض شخصیت و مورد تنبیه قرار می گیرد. به طور کلی، فرهنگ ها از نظر رفتاری متفاوت هستند و با توجه به فرهنگ هر کشور، رفتارهای مختلفی برای اظهار احترام و رسمیت وجود دارد.

۵. آیا این رفتارها در زمان های مختلف متفاوت هستند؟

رفتارهای افراد در زمان‌های مختلف ممکن است متفاوت باشند. این ممکن است به دلیل عواملی مانند تغییر در شرایط اجتماعی، تغییر در محیط، تغییر در فرصت‌ها و موارد دیگر باشد. برای مثال، در زمان‌هایی که اقتصاد کشور بهبود می‌یابد، افراد ممکن است به خرید بیشتری اقدام کنند و در عوض در زمان‌های رکود، خرید کاهش می‌یابد و افراد به صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌پردازند. به همین ترتیب، رفتارهای افراد در زمان‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد.

 

پسری که دوستت داره ولی نمیگه نیاز دارد که در موقعیتی مناسب ابراز احساسات کند اما به هر دلیلی شرایط ابراز عشق و علاقه را ندارد فرضا یا موقعیت مالی اش در حال حاضر این اجازه را نمی دهد، خجالت می کشد و..

بنابراین قصد داریم به نشانه های رفتاری پسری اشاره کنیم که شما را دوست دارد اما حرفی نمی زند..

نشانه های رفتاری پسری که دوستت داره ولی نمیگه

  • به هنگام حرف زدن با شما هل می کند
  • سعی می کند از نگاه کردن به شما اجتناب کند
  • دوست دارد ارتباطش را به شما نزدیک تر کند
  • درباره شما کنجکاو است
  • حامی و پشتیبان شماست
  • به احساسات شما اهمیت می دهد
  • برای شما و باورهایتان ارزش قائل است
  • دوست دارد او را مرد خوب و موفقی بدانید
  • همدلی و همراهی کردن با شما
  • به آراستگی خود اهمیت می دهد
  • پیش شما خود واقعی اش است
  • و..

۱.به هنگام حرف زدن با شما هل می کند

اغلب پسری که دوستت داره ولی نمیگه به هنگام حرف زدن با دختری که دوستش دارد هل می کند یا سعی می کند به هنگام حرف زدن به زمین نگاه کند.

۲.سعی می کند از نگاه کردن به شما اجتناب کند

از آنجایی که مردان عاشق عموما علاقه زیادی به چشمان کسی که دوستش دارند، دارند نیز سعی می کنند به چشمان زن نگاه نکنند.اغلب این مردان از نگاه کردن به زن طفره می روند و سعی می کنند به زمین یا اطراف نگاه کنند ولی این ما بین ریز نگاهی هم به فرد مورد نظر می کنند.

پسری که دوستت داره ولی نمیگه با چشم هایش علاقه و احساساتش را به زن منتقل می کند البته اگر طرف مقابلش بتواند معنای نگاه های مرد را تشخیص دهد.

۳.دوست دارد ارتباطش را به شما نزدیک تر کند

مردی که دوستت داره ولی نمیگه تلاش می کند بیشتر با شما در ارتباط باشد تا بتوانید با مشاهده رفتارهایش متوجه علاقه و عشق او نسبت به خود شوید.

مرد معمولا تلاش می کند با صحبت از خاطرات خوشی که داشته و یا ماجراهایی که گذرانده نیز سر صحبت را با شما باز کند و بتواند رابطه نزدیکی هم با شما داشته باشد.

پسری که دوستت داره ولی نمیگه

۴.درباره شما کنجکاو است

پسری که دوستت داره ولی نمیگه علاقه بسیاری دارد که درباره شما بیشتر بداند، با ارتباط گرفتن با شما تلاش می کند که از شما درباره علایق و خواسته هایتان بیشتر اطلاعات داشته و شما را خوشحال سازند فرضا اگر گل خاصی را دوست دارید در مناسبت های خاص همان گل را برایتان بخرد که خوشحالتان کند و..

۵.حامی و پشتیبان شماست

پسری که شما را دوست دارد در تمامی شرایط کنار شماست و از شما و خواسته هایتان حمایت می کند، شما را به هنگام ناراحتی ها و سختی ها تنها نمی گذارد و سعی می کند به شما کمک کند.

۶.به احساسات شما اهمیت می دهد

احساسات شما برای مردی که دوستتان دارد اهمیت زیادی دارد، دوست ندارد شما را ناراحت ببیند به همین سبب از انجام کارهایی که سبب ناراحتی شما شود پرهیز می کند و یا اگر از بابت مسائل دیگر دلخور و عصبی باشید تلاش می کند شما را آرام سازد.

۷.برای شما و باورهایتان ارزش قائل است

مردی که شما را دوست دارد باورهای شما را کوچک ندانسته و به عقاید و باورهایتان احترام می گذارد.

مرد عاشق به سبب باورهایتان شما را زیر سوال نمی برد و با حمایت از شما همراهی خود را در کنارتان نشان داده و ثابت می کند.

۸.دوست دارد او را مرد خوب و موفقی بدانید

مرد عاشق دوست ندارد ذهنیت بدی درباره او داشته باشید به همین سبب تلاش می کند اشتباهات خود و رفتارهایی که شما را ناراحت می سازد اصلاح کند چون دوست دارد از نظر شما مرد خوبی دیده شود.

همچنین برای اینکه او را مرد موفق و پر تلاشی بدانید سعی می کند وظایف شغلی خود را به خوبی به انجام برساند.

۹.همدلی و همراهی کردن با شما

پسری که دوستت داره ولی نمیگه با رفتارهای خود عشق و علاقه اش را نشان می دهد فرضا مواقعی که نیاز به شنیده شدن دارید به حرف ها و درد دل هایتان گوش می دهد، با حرف هایش شما را آرام می سازد و..

به طور کل سعی می کند حضور خود را پررنگ کند تا شما در تنهایی احساسات منفی خود را سرکوب نکنید بلکه بتوانید با او به راحتی صحبت کرده و به حال خوبی دست یابید.

پسری که دوستت داره ولی نمیگه

۱۰.به آراستگی خود اهمیت می دهد

پسری که شما را دوست دارد سعی می کند پوشش خوب و مناسبی داشته باشد البته آنطور که شما دوست داشته باشید.
دوست ندارد او را ژولیده و دمق ببینید بلکه هر زمان که قرار است شما را به هر دلیلی ملاقات کند به پوشش خود اهمیت زیادی داده و آراسته و مرتب در محل حضور می یابد.

۱۱.پیش شما خود واقعی اش است

عموما اکثر مردان سعی می کنند خود را فراتر از آنچه که هستند نشان دهند اما مرد عاشق تلاش می کند در کنار شما خود واقعی اش باشد چرا که می خواهد اصیل باشد و به چشمان شما جذاب باشد..

نمی خواهد رفتارهای غیر واقعی داشته و می خواهد اگر زن به او علاقمند شد عاشق خود حقیقی او شود نه شخصیتی که با نقش بازی کردن در ذهن طرف مقابل ساخته شده است.

و..

چرا پسری که دوستت داره حرفی از دوست داشتن نمیزنه؟

پیشتر اشاره کردیم که دلایل متعددی می توانند سبب گردند که پسر یا مرد نیز از ابراز علاقه به زن مورد علاقه خود اجتناب کنند..فرضا ممکن است بترسد که با ابراز علاقه به دختر، نه بشنود یا با این واقعیت رو به رو شود که زن فرد دیگری را دوست دارد..

ممکن است از بابت نگرانی درباره مسائل اقتصادی قدم از پیش برنمی دارد و..هر دلیلی می تواند وجود داشته باشد که مانع از ابراز علاقه پسر به دختر مورد علاقه اش می گردد.

بنابراین نمی توان به طور قطعی به سوال مطرح شده نیز پاسخ داد.

لذا اگر پسری را دوست دارید و احساس می کنید که او هم به شما علاقمند نیست خوب است که از جلسات مشاوره فردی استفاده کنید و احساسات خود در اینباره را با مشاور روانشناس در میان بگذارید.

روانشناس با ارائه راهکارهای روانشناسی نیز به شما کمک می کند در برابر رفتارهای عاشقانه مرد رفتار درستی از خود نشان دهید و بتوانید به خوبی در صورت تمایل با وی ارتباط برقرار کنید.

مشاور روانشناس هیچ دخالتی بر تصمیمات شما برای برقراری ارتباط یا عدم ارتباط با پسری که دوستتان دارد اما حرفی نمی زند، نمی کند..بلکه تنها به شما کمک می کند بتوانید واکنش های رفتاری مناسبی در برابر مردی که شما را دوست دارد نشان دهید و اگر مرد به مرور به شما ابراز علاقه کرد بتوانید با کمک اطلاعات اصولی که در جلسات مشاوره روانشناسی به دست آورده آید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید..

چرا که با صحبت از نوع رفتارهای مرد به روانشناس متخصص، ایشان به شما کمک می کند به شناخت بهتری از مرد مورد نظر و نوع رفتار خود با وی برسید تا هیجانی رفتار نکنید.

#پسری_که_دوسم_داره_ولی_نمیگه

#چرا_بهم_نمیگه_دوسم_داره

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.