?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 8:07
کد خبر : 26822

حیرت خارجی ها از استقبال عجیب و غریب مردم از هادی چوپان

حیرت خارجی ها از استقبال عجیب و غریب مردم از هادی چوپان

هادی چوپان ظهر روز یکشنبه بعد از ماه‌ها دوری به ایران بازگشت و در بازگشت به ایران مورد استقبال پرشور مردم این شهرش قرار گرفت.

در شرایطی که برخی رسانه‌ها به دنبال رصد رفتار هادی چوپان و چسباندن برچسب‌های عجیب و غریب به او هستند، در رسانه‌های آمریکایی شاهد شگفتی و حیرت چهره‌های سرشناس دنیای بدنسازی از نحوه استقبال مردم از هادی چوپان هستیم. دیو پالومبو چهره سرشناس رسانه‌های بدنسازی و کریس استو مربی نامدار این حوزه اخیرا در پادکست Heavy Muscle Radio به موضوع استقبال مردم از هادی چوپان پرداخته‌اند و در این باره صحبت کرده‌اند.

دیو پالومبو با بازنشر ویدئویی از بازگشت هادی چوپان به ایران در این باره گفته: هادی چوپان در نهایت به خونه بازگشت. فکر کنم تو این مدت تو آمریکا پیش هانی [رامبد] بود. تو ایران استقبال عجیبی ازش شد. اونو موقع پیاده شده از هواپیما می‌بینیم. همسرش و بچه‌هاش پیششن. این استقبال رو ببین و تصور کن جی کاتلر تو لاس وگاس از هواپیما پیاده بشه. احتمالا تنها کسی که منتظرشه، منیجرش مت دنیلزه. کریس ببین چند تو فرودگاه نفر رفتن به استقبالش. اون حتی قهرمان مستر المپیا نشد ولی اونجا مثل یه قهرمان باهاش برخورد میشه.

در ادامه کریس استو در این باره صحبت می‌کند. این مربی نامدار دنیای بدنسازی در این باره گفته: خوش آمد گفتن به این شکل خیلی خوبه، اون هنوز آقای المپیاس.

پالومبو نیز در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفته: هادی تو کشورش به شدت مورد احترامه. توضیح دادن این موضوع تو آمریکا سخته. این جا کسی به بدنسازی اهمیت نمیده. اگه به مردم بگی بدنساز هستی احتمالا می‌خوان بازداشتت کنن ولی اونجا [ایران] تو یه قهرمانی!

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.