?>
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 9:38
کد خبر : 28763

متلاشی شدن باند پسران جوان که بدنبال زنان مسن و پولدار اصفهانی بودند

متلاشی شدن باند پسران جوان که بدنبال زنان مسن و پولدار اصفهانی بودند

باند چهار نفره‌ای که در پوشش مسافربری پول و طلای زنان کهنسال را سرقت می‌کردند، در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس استان‌های اصفهان و همدان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بدنبال شکایت چندین نفر از خانم‌های مسن اصفهانی مبنی بر اینکه چند مرد و یک زن جوان با خودرو به بهانه مسافربری آنها را سوار کرده و بین راه با تهدید چاقو، گوشی تلفن همراه و زیورآلات طلای آنان را به زور سرقت کرده‌اند، این موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت‌های به عنف پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سرقت‌های مذکور باعث ایجاد ترس و نگرانی در بین زنان کهنسال و سالمند شده بود؛ از سوی دیگر تحقیقات نشان می‌داد که کارآگاهان با افرادی حرفه‌ای روبه‌رو هستند که هر بار با یک نوع خودرو طعمه‌های خود را در سطح شهر شکار می‌کنند.

تا اینکه سرانجام کارآگاهان سرنخ‌هایی از حضور متهمان در شهر همدان به دست آورده و بلافاصله طی هماهنگی با مرجع قضایی به این شهر رفته و در عملیاتی منسجم و ضربتی با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان هر ۴ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به استان اصفهان منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان همگی غیربومی و اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستند، گفت: سردسته این باند فردی سابقه‌دار است که به همراه همسر و ۲ دوست خود اقدام به طراحی و اجرایی کردن نقشه سرقت از زنان کهنسال ‌کرده است.

متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۱ فقره زورگیری گوشی تلفن همراه و طلاجات و همچنین ۷ فقره قاپ‌زنی از شهروندان در شهر‌های اصفهان، خمینی‌شهر و فلاورجان اعتراف کردند که ارزش اموال به سرقت‌رفته توسط آنان بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.