?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 21:35
کد خبر : 26834

Huawei P70 دارای سنسور ۱ اینچی Sony IMX989 همراه با لنز هیبریدی شیشه ای پلاستیکی است

Huawei P70 دارای سنسور ۱ اینچی Sony IMX989 همراه با لنز هیبریدی شیشه ای پلاستیکی است

هوآوی غول تکنولوژی موبایل چین این بار با پرچمدار پی ۷۰ برای رقبا شاخ و شانه می کشد

هواوی پس از عرضه سری میت ۶۰ با تراشه داخلی HiSilicon Kirin 9000s خود دوباره وارد عمل شد. شایعات می گویند که این شرکت همچنین در حال کار بر روی سری P70 برای سال ۲۰۲۴ است.

اطلاعات زیادی در مورد این گوشی های هوشمند وجود ندارد. اما به لطف منبعی مطمئن، اکنون سنسور دوربین و نوع لنز مورد استفاده در پریمیوم ترین مدل را یاد گرفته ایم.

هواوی سری P60
هواوی سری P60

دقیقاً مانند سری هواوی P60 ، سری هواوی P70 نیز از سه دستگاه تشکیل شده است. این گوشی ها به طور رسمی توسط Huawei P70، Huawei P70 Pro و Huawei P70 Art عرضه خواهند شد.

گفته تحلیلگر Ming-Chi Kuo ، P70 Art، مدل برتر در خط تولید، دارای سنسور ۱ اینچی سونی IMX989 خواهد بود. مهمتر از همه، این سنسور دوربین با یک لنز هیبریدی شیشه ای-پلاستیکی ۱G6P جفت می شود.

تنها گوشی هوشمند دیگر موجود در بازار با این نوع لنز (۱G3P) آیفون ۱۵ پرو مکس است . این دستگاه از لنز مذکور برای دوربین زوم تتراپریسم خود استفاده می کند.

لنزهای هیبریدی شیشه-پلاستیک مقاومت بیشتری در برابر تغییر شکل دارند و عملکرد نوری بهتری را ارائه می دهند. لارگان و سانی اپتیکال از تولیدکنندگان پیشرو این نوع لنزها هستند.

لنز ۱G6P که هواوی از آن استفاده خواهد کرد در مرحله نمونه اولیه حدود ۱۲ دلار قیمت دارد. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که هزینه در تولید انبوه به ۶-۷ دلار با بهبود نرخ بازده کاهش یابد.

پیش‌بینی می‌شود که سایر برندهای گوشی‌های هوشمند از روند استفاده از لنزهای هیبریدی شیشه‌ای پلاستیکی با استقبال گسترده‌تر اپل و هواوی پیروی کنند.

شایعه شده است که سری هواوی P70 در مارس ۲۰۲۴ عرضه می شود و پس از آن شیائومی ۱۴ اولترا و ویوو X100 اولترا در ماه آوریل عرضه خواهند شد.

 

#هواوی_P70

#هوآوی_پی_۷۰

#هوآوی

#مشخصات_هوآوی_p70

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.