?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 10:08
کد خبر : 26878

من ۲۰ گوشی را در سال ۲۰۲۳ بررسی کردم. اینها ۵ گوشی برتر مورد علاقه من هستند

من ۲۰ گوشی را در سال ۲۰۲۳ بررسی کردم. اینها ۵ گوشی برتر مورد علاقه من هستند

انتخاب بهترین گوشی های سال ۲۰۲۳ کار سختی است اما در بین ۲۰ گوشی برتر امسال ما برای شما پنج گوشی برتر را انتخاب کردیم

امسال  سال فوق العاده ای برای گوشی های هوشمند به دلیل تنوع بسیار زیاد دستگاه های عالی با هر قیمتی بوده است. به عبارت دیگر، اگر امسال یک گوشی جدید درخشان می‌خواستید، لازم نیست که یک پرچمدار بیش از ۱۰۰۰ دلار باشد.

من در طول ۱۲ ماه گذشته از تلفن های زیادی استفاده کرده و آن ها را بررسی کرده ام، اما پنج مورد زیر بیشترین تاثیر را به جا گذاشته اند تا به بهترین چیزی تبدیل شوند که می توانید دریافت کنید.

آیفون ۱۵ پلاس

شخصی که آیفون 15 پلاس اپل را در دست دارد.
Apple iPhone 15 Plus Andy Boxall / Digital Trends

در حالی که ممکن است آیفون ۱۵ پلاس از نظر فنی چشمگیرترین آیفون جدیدی نباشد که امسال عرضه شد، اما این همان چیزی است که من را شگفت زده کرد، زیرا احساس می کردم آیفون ۱۴ پلاس خیلی بزرگ، خیلی سنگین و آنقدر ناراحت کننده است که واقعی باشد. جایگزین ارزان تر برای iPhone 14 Pro Max . آیفون ۱۵ پلاس تمام مشکلات راحتی را حل کرد که به نوبه خود آن را قابل کنترل تر کرد. دوربین واقعاً من را نیز تحت تأثیر قرار داده است .

این بدان معناست که آیفون ۱۵ پلاس واقعاً می تواند مورد توجه افرادی باشد که خواهان صفحه نمایش بزرگ آیفون ۱۵ پرو مکس هستند ، اما نه برچسب قیمت بزرگ همراه آن. این هنوز یک گوشی گران قیمت است، اما نسبت به ۱۵ Pro Max صرفه جویی قابل توجهی دارد، و از آنجایی که این گوشی بسیار بهتر از مدل سال گذشته است، در واقع می توان آن را توصیه کرد. شاید نامیدن آن یکی از “بهترین” تلفن هایی که امسال بررسی کرده ام کمی طولانی باشد، اما مطمئناً این گوشی نسبت به آنچه قبلاً ارائه شد، بیشتر بهبود یافته است .

من همچنین از زمان عرضه آیفون ۱۵ پرو مکس فوق العاده از آن استفاده کرده ام و تفاوت بین استفاده از آن و آیفون ۱۵ پلاس برای کارهای عادی و روزمره بسیار کم است. تنها زمانی که با دوربین خلاق شوید، شروع به انجام بازی‌های فشرده زیادی کنید یا دو صفحه نمایش را از نزدیک مقایسه کنید (یکی ۶۰ هرتز و دیگری ۱۲۰ هرتز) که مشخص می‌شود پول اضافی به کجا خرج می‌شود. در غیر این صورت، آیفون ۱۵ پلاس جایگزین مناسبی برای صفحه نمایش بزرگ برای آیفون ۱۵ پرو مکس است.

گوگل پیکسل ۷a

Google Pixel 7a در دست یک شخص.
اندی باکسال / روندهای دیجیتال

اکثر لیست‌های پایان سال دارای Google Pixel 8 یا Google Pixel 8 Pro هستند و حق دارند این کار را انجام دهند، زیرا هر دو گوشی‌های هوشمند جدید عالی هستند. اما به راحتی می توان فراموش کرد که ارزان ترین تلفن پیکسل گوگل، Google Pixel 7a نیز در سال ۲۰۲۳ عرضه شد، و اگر نمی خواهید پول زیادی خرج کنید، بهترین ارزش خرید پیکسل است. تمام خوبی های معمول پیکسل – دوربین عالی و اندروید تمیز – با کمتر از ۵۰۰ دلار را دارد. در حالی که فاقد تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی موجود در پیکسل ۸ است ، این که چقدر به تجربه برای همه اضافه می‌کنند جای سوال است.

 

وقتی برای اولین بار استفاده از Pixel 7a را به پایان رساندم، نیازی به تعویض سیم‌کارت خود و تعویض گوشی پرچمدار گران‌تر نداشتم. با توجه به لیستی که سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا را شامل می شود، این مورد تحسین زیادی دارد. این یک گوشی فوق‌العاده شایسته است که طراحی جالب پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را به اشتراک می‌گذارد و دوربین نیز تقریباً به همان خوبی عمل می‌کند . این پردازنده سال گذشته Google Tensor را در خود دارد، بنابراین کارآمدترین باتری نیست، اما هنوز هم همیشه یک روز کامل برای من دوام آورده است.

به عنوان طرفداران فناوری، ما دائماً به چیزهای بزرگ بعدی نگاه می کنیم و به دنبال آخرین نسخه ها هستیم، اما نادیده گرفتن Pixel 7a به دلیل اینکه نام و پردازنده پیکسل ۸ را به اشتراک نمی گذارد، مایه تاسف خواهد بود. این یک گوشی هوشمند درخشان، توانا و بادوام برای کسانی است که نمی خواهند بیش از ۵۰۰ دلار برای یک گوشی جدید خرج کند.

سومین  گوشی در لیست من یک دستگاه میان رده دیگر است که ثابت می کند برای داشتن یکی از بهترین های سال ۲۰۲۳ نیازی به خرید یک پرچمدار گران قیمت ندارید. Motorola Razr (2023) یا Razr 40، همانطور که در بریتانیا شناخته می شود ، ارزان تر از دو Razr جدید است که در سال جاری عرضه شد و دیگری Razr Plus عالی است . اما ریزر معمولی همان چیزی است که زمینه جدید و مهمی را ایجاد می کند.

چرا

؟ این گوشی تاشو جمع و جور را به قیمت معقولی کاهش می دهد، به خصوص زمانی که تنها با قیمت ۶۰۰ دلار در دسترس بود. حتی با قیمت کامل ۷۰۰ دلار، هنوز هم خرید خوبی است  – و به نظر می‌رسد موتورولا همچنان از پیشنهاد معاملاتی برای آن خوشحال است. این بسیار بهتر از Razr (2022) ساخته شده است، لولا قابل اعتمادتر و گرانتر به نظر می رسد و فناوری داخل آن برای رضایت بیشتر افراد برای استفاده روزانه کافی است. اگر بازی‌های زیادی انجام می‌دهید، قدرت بیشتری می‌خواهید، اما وقتی به Razr (2023) به عنوان یک بسته کامل نگاه می‌کنید، مشکلی جزئی است.

من Razr (2023) را دوست داشتم زیرا سخت‌افزار آن هرگز مانند یک سازش احساس نمی‌شد و لذت یک تلفن تاشو را به کسانی که نمی‌خواهند ۱۰۰۰ دلار برای تهیه آن خرج کنند، معرفی می‌کند. گوشی‌های تاشو سرگرم‌کننده، هیجان‌انگیز و مفید هستند و هر چه تعداد افرادی که بتوانند این موضوع را کشف کنند، بهتر است. طراحی جمع و جور Razr (2023) به این معنی است که هرگز یک بار سنگین نیست، با این حال وقتی می خواهید یک صفحه نمایش بزرگ دوست داشتنی را از دست نمی دهید. به علاوه، Moo ، موجودی که روی صفحه‌نمایش زندگی می‌کند، به گوشی شخصیت داده است ، چیزی که اغلب در هیچ گوشی هوشمندی نمی‌بینید، چه رسد به یک تاشو با قیمت متوسط.

Samsung Galaxy S23 Ultra

Samsung Galaxy S23 Ultra به رنگ آبی آسمانی، از پشت قابل مشاهده است.
Samsung Galaxy S23 Ultra Andy Boxall / Digital Trends

بالاخره مجبور شدم به یک گوشی پرچمدار برسم و گلکسی اس ۲۳ اولترا یک پرچمدار است. از زمان مرگ سری نوت ، سری S Ultra وظیفه ارائه تقریباً هر چیزی را که می‌توان در یک گوشی مدرن فشرده کرد، بر عهده گرفت. چندین مورد از این ویژگی‌ها برای S23 Ultra نیز منحصر به فرد هستند، از جمله دوربین زوم اپتیکال ۱۰ برابر و قلم S Pen متصل به بلوتوث که در داخل بدنه گوشی ذخیره می‌شود.

زوم

اپتیکال ۱۰ برابری یک مزیت بزرگ است، زیرا هیچ گوشی دیگری اصلاً ویژگی مشابهی را ارائه نمی دهد. این قابلیت خلاقیت بسیار زیادی به دوربین فوق‌العاده می‌افزاید ، و تقریباً هیچ موقعیت یا محیطی وجود ندارد که در آن عکسی درخشان نگیرد. من آن را به عنوان تلفنی که به همین دلیل در یک سفر کوتاه بر روی تلفن های دیگر رفتم انتخاب کردم و یک بار هم از آن پشیمان نشدم. سپس این که ضبط ویدیو چقدر خوب است. همچنین من را با استفاده از Adobe Lightroom در تلفن هوشمند آشنا کرد تا عکس‌ها را حتی بهتر نشان دهد.

درخشش دوربین در همه جا تکرار می شود، از عملکرد کامل گرفته تا نرم افزار. من در حین نوشتن این مطلب دوباره از Galaxy S23 Ultra استفاده می کنم و به روز رسانی برای One UI 6 و Android 14 دریافت کرده است که آن را کاملاً به روز می کند. گلکسی اس ۲۳ اولترا، بزرگ، جسور و درخشان، تلفنی است که اگر سال‌ها نمی‌خواهید آن را تغییر دهید، می‌توانید خریداری کنید.

Samsung Galaxy Z Flip 5

شخصی که Samsung Galaxy Z Flip 5 را در دست دارد و صفحه جلد را نشان می دهد.
اندی باکسال / روندهای دیجیتال

وقتی تصمیم گرفتم گلکسی زد فولد ۴ خود را ارتقا دهم،  گلکسی فولد ۵ را انتخاب نکردم و در عوض گلکسی زد فلیپ ۵ را  خریدم . در حالی که گلکسی زد فولد ۵ بسیار خوب است، اما واقعا چیز جدیدی نسبت به Z Fold 4 ارائه نمی دهد، در حالی که Z Flip 5 یک گوشی بسیار متفاوت از Galaxy Z Flip 4 است . من از طراحی جمع و جور آن قدردانی می کنم، زیرا با سبک زندگی فعلی من سازگاری بیشتری دارد. من بررسی اولیه خود را در مورد Z Flip 5 ننوشتم، اما مدت طولانی از آن استفاده کرده ام و اخیراً بررسی خود را در مورد آن به روز کرده ام.

 

صفحه نمایش کاور بزرگ بسیار قابل تنظیم است، و اگرچه می تواند هر برنامه اندرویدی را که دوست دارید اجرا کند ، به نظر من زمانی که از یک انتخاب هسته ای استفاده می کنید بهترین عملکرد را دارد. Z Flip 5 تلفنی است که می توانید به درستی از آن به صورت باز و بسته استفاده کنید و برای کارهای بسیار متنوع تری نسبت به قبل استفاده کنید. تطبیق پذیری جدید آن، آن را به Z Fold 5 نزدیکتر می کند، و شما را بیشتر درمورد اینکه آیا برای یک صفحه نمایش بزرگ یا یک گوشی جمع و جور ارزش بیشتری هنگام انتخاب بین آن ها قائل هستید، تصمیم بگیرید.

سخت افزار سامسونگ نیز همچنان بهترین در این تجارت است. من موتورولا Razr (2023) را دوست دارم، اما فقط از لولا می توان فهمید که ارزان تر از Z Flip 5 است. لولای Z Flip 5 صاف و در عین حال محکم است و در مکان های نامناسب تاب خوردگی یا خمش ندارد. این به شما اعتماد به نفس نسبت به گوشی می دهد، همانطور که سامسونگ از مواد بادوام استفاده می کند. Z Flip 5 تلفنی است که نظر من را در مورد تلفن های تاشو جمع و جور تغییر داد و به راحتی یکی از بهترین دستگاه های جدید سال است.

اونایی که فرار کردند

یک Google Pixel 8 Pro آبی رنگ که رو به پایین در کنار یک کدو حلوایی کوچک و کدو حلوایی قرار گرفته است.
جو مارینگ / روندهای دیجیتال

چند تلفن وجود داشته است که من نتوانسته ام از آن استفاده کنم، و اگرچه انتظار ندارم بر اساس آنچه از همکارانم آموخته ام، هیچ یک از دستگاه های فوق را غصب کنم، اما آنها شایسته ذکر ویژه هستند. . این Google Pixel 8 Pro و OnePlus Open هستند که در زمان نوشتن از من دوری کردند.

OnePlus Open در همان دسته Google Pixel Fold و Galaxy Z Fold 5 قرار می‌گیرد، زیرا گوشی‌های تاشو با صفحه‌نمایش بزرگ در سال ۲۰۲۳ در مقایسه با تلفن‌های تاشو جمع‌وجور جذاب نبوده‌اند. من از استفاده از Z Flip 5 و Razr (2023) بسیار لذت بردم و هر دو پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود دارند. Z Fold 5 و Pixel Fold عالی هستند، اما چیزهای جدیدی ارائه نمی دهند. من احساس می کنم OnePlus Open ممکن است دقیقاً مشابه باشد.

OnePlus Open in Emerald Dusk که لولای فلکسیون را ایستاده نشان می‌دهد.
کریستین رومرو چان / روندهای دیجیتال

می دانم که عاشق دوربین Pixel 8 Pro خواهم بود و علاقه مند هستم ویژگی های اضافی هوش مصنوعی را که مختص این مدل هستند امتحان کنم، به خصوص که واقعاً Pixel 8 استاندارد را دوست داشتم. مطمئناً این یک تلفن عالی است، اما Pixel 7a توجه من را به دلیل قیمت خوب آن جلب کرد و Pixel 8 Pro با قیمت اکثر گوشی های برتر امروزی مشابه است. بهتره وقتی ازش استفاده کنم خوب باشه

وقتی  از این دو گوشی استفاده می کنم، شاید نظرم را در مورد این لیست تغییر دهم. اما در حال حاضر، اینها تلفن های هوشمند مورد علاقه من از بسیاری از گوشی های هوشمندی هستند که در سال ۲۰۲۳ استفاده و بررسی کرده ام.

#بهترین_گوشی_سال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.