?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 8:34
کد خبر : 7081

بازگشت به رابطه پس از جدایی/ چطوری می تونم رابطه ام را با عشقم دوباره برقرار کنم ؟

بازگشت به رابطه پس از جدایی/ چطوری می تونم رابطه ام را با عشقم دوباره برقرار کنم ؟

سرویس گوناگون چمدون ،روابط عاطفی به دلایل مختلف خراب می شوند. هنگامی که میخواهید رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم و به دنبال بهترین راه ها برای برگرداندن عشقتان هستید تازه یادتان می آید که چیزهایی گفتید که الان پشیمان هستید. چکار کنم بازیچه دست دیگران نشم ؟ دلایل مردان برای رابطه با زن

سرویس گوناگون چمدون ،روابط عاطفی به دلایل مختلف خراب می شوند. هنگامی که میخواهید رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم و به دنبال بهترین راه ها برای برگرداندن عشقتان هستید تازه یادتان می آید که چیزهایی گفتید که الان پشیمان هستید.

در روابطی که شکست خورده اند و یا تمام شده اند یکی از طرفین احساس می کند که نادیده گرفته شده است، اما طرف دیگر متوجه این موضوع نمی شود. اگر از هم جدا شده اید و می خواهید دوباره عشقتان را بازگردانید، باید یاد بگیرید که چگونه با شکست عشقی کنار بیایید و تغییرات لازم را برای بهبود رابطه و برگرداندن عشق خود انجام دهید.

blank

blank گام اول: اشتباهات قبل را تکرار نکنید!

blank کمی به رابطه خود زمان بدهید.

شما به زمان نیاز دارید تا فکر کنید، عزت نفس و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. با خودتان بیشتر فکر کنید که چرا می خواهید برای برگرداندن عشقتان تلاش کنید. از سویی شما نباید خیلی زود به یک رابطه بازگردید، و گرنه به احتمال زیاد همان اشتباهات را تکرار خواهید کرد.

شما به زمان نیاز دارید تا فکر کنید، عزت نفس و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. با خودتان بیشتر فکر کنید که چرا می خواهید برای برگرداندن عشقتان تلاش کنید. از سویی شما نباید خیلی زود به یک رابطه بازگردید، و گرنه به احتمال زیاد همان اشتباهات را تکرار خواهید کرد.

برای اینکه عشق خود را برگردانیم، چقدر زمان نیاز داریم؟ این احتمالاً بستگی به مدت زمان رابطه شما در وهله اول دارد و اینکه دلیل جدایی شما چه چیزی بوده است. اگر فقط جر و بحث مهمی با هم داشتید، حداقل ۴۸ ساعت و حداکثر چند هفته به آن فرصت دهید. سعی کنید آرام باشید تا بتوانید گفتگوی آرام و منطقی داشته باشید.

blank

blankاز فیس بوک، اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی برای ارسال پیام خودداری کنید.

blankبرای اینکه بفهمید عشق سابق شما چه می‌کند، او را تحت نظر نگیرید.

blankبا نوشتن استوری های افسرده‌کننده، چیزی به دست نمی‌آورید. شما فقط حال خود را بدتر می کنید. فقط یه مدت خاموش بمون!

بازگشت به رابطه پس از جدایی

blankبازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر!

هر چه بهتر و عمیق تر دلیل جدایی از شریک زندگی خود را درک کنید، راه های برگرداندن عشقتان بیشتر می شود.

خوب ببینید در رابطه خود چه اشتباهی کردید؟ نقش شما در جدایی چه بود؟ سعی کنید بفهمید چه اشتباهی در رابطه شما رخ داده است.

blank

blankاگر عشقتان رابطه را تمام کرده است، سعی کنید بفهمید علت ناراحتی شریک زندگی شما چه چیزی بوده است. عشق سابق شما از چه چیزی شکایت می کرد؟ چه چیزی او را دیوانه می کرد؟ سعی کن برای شروع رابطه تمام شده این موضوعات را به یاد بیاری!.

blankاگر شما کسی بودید که رابطه را کات کردید، سعی کنید روی این مسئله تمرکز کنید که چگونه می توانید تغییر کنید. چیزهایی که در مورد شریک زندگی تان باعث شده بود شما به فکر پایان دادن به رابطه باشید را بررسی کنید. آیا امکان تغییر این چیزها وجود دارد؟

blank دلایل پایان رابطه را بررسی کنید.

آنچه چیزی که احساس می کنید مشکلات اصلی رابطه هستند را شناسایی کنید. زمانی که نقش خود را در کات شدن رابطه بررسی می کنید، به این فکر کنید که چه مشکلاتی در رابطه وجود داشته که در کنترل شما نبوده است. گاهی اوقات، شما می خواهید رابطه تمام شده را دوباره شروع کنید، اما شرایط کار را برای برگرداندن عشقتان سخت می کند. مهم است که در مورد این نوع مشکلات نیز فکر کنید، مشکلاتی همانند:

blank

:

blankمشکلات کاری

blankمشکلات مکان یا دوری فاصله

blankمشکلات عاطفی یا جسمی

blankمشکلات مالی

blankمشکلات جنسی.

بازگشت به رابطه

blank به ارزشمند بودن خود باور داشته باشید.

در ضمن روی خودتان کار کنید تا کمی اعتماد به نفس درونی پیدا کنید. اگر با اعتماد به نفس به نظر برسید، این تصور را به عشق سابق خود منتقل می کنید که برای اینکه چگونه عشق خود را برگردانید برنامه دارید و صرفا سخن نمی گویید.

blankاعتماد به نفس شما بیانگر این است که از توانایی خود برای تغییر و شریک زندگی بهتری بودن مطمئن هستید.

blankشما باید بخواهید او را متقاعد کنید که او با شما به رابطه بازگردد، زیرا شما شریک زندگی ایده آلی برای او خواهید بود.

blank تغییرات مشخصی ایجاد کنید.

اگر قبلا با عشقتان مشکل داشتید، چرا او باید بخواهد دوباره در کنار شما باشد؟ اگر بتوانید تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید به احتمال زیاد شریک زندگی‌تان علاقه‌مند می شود که دوباره با شما باشد. چیزهایی را شناسایی کنید که می‌توانید با تغییر دادن آنها شریک زندگی بهتری برای عشقتان باشید.

blankاگر می‌خواهید رابطه تمام شده را دوباره شروع کنید، تغییر دادن خود را آغاز کنید. دفعه بعدی که عشقتان را می بینید، باید این کارها را انجام داده باشید، نه اینکه قول بدهید “زمانی” آنها را انجام خواهید داد.

blank

blank ارتباط برقرار کنید.

زمانی که احساس کردید تغییر کرده اید، تماس بگیرید. اگر پس از تأمل در مورد مشکلات رابطه قدیمی تان، به این نتیجه رسیدید که هر دوی شما از با هم بودن دوباره خوشحال خواهید بود، وقت آن است که با عشق خود تماس بگیرید و سعی کنید رابطه خراب شده را درست کنید. در صورت امکان تماس بگیرید یا پیامک بزنید و هماهنگی لازم را برای ملاقات حضوری انجام دهید.

blankاگر مطمئن نیستید که تماس شما پاسخ داده می‌شود، یک نامه کوتاه، پیام یا یادداشت بفرستید و بگویید: “من هنوز به شما فکر می‌کنم. واقعاً دوست دارم با شما صحبت کنم. اگر تماس بگیرم ناراحت نمی شوید؟”

blankسعی نکنید عشق خود را برگردانید فقط به این دلیل که از شکست عشقی می ترسید. اگر رابطه تمام شده و فرصتی برای بهتر شدن ندارد، بگذارید خب تمام شود.

blankاگر شریک زندگی شما نمی خواهد صحبت کند، رابطه شما احتمالا به پایان رسیده است. بعید است تلاش شما برای بازگشت به رابطه تمام شده و برگرداندن عشقتان به جایی برسد.

 

blank گام دوم: با یکدیگر گفتگو کنید

blank مکان مناسبی را برای تعامل انتخاب کنید.

یک مکان عمومی مناسب برای صحبت پیدا کنید. همدیگر را در یک پارک عمومی یا در یک مرکز خرید در فضای باز ملاقات کنید. جایی که حریم خصوصی خود را داشته باشید و بدون خجالت صحبت کنید.

blankبرای شام یا قهوه همدیگر را ملاقات نکنید، یا سعی نکنید در اتاق خواب خود قرار صحبت کردن بگذارید.

blank بهترین خودتان باشید.

سعی کنید قبل از اینکه دوباره در تماس باشید خود را کمی بهتر کنید. شما می خواهید شبیه کسی شوید که عشق شما آن را دوست دارد. لباسی بپوشید که به شما می آید، بهترین نسخه از خودتان بسازید. این کار برای افزایش اعتماد به نفس و خلق و خوی شما در هنگام برقراری تماس بسیار مفید است.

blankهنگامی که به ظاهر خود رسیده اید، افراد بیشتری از جنس مخالف به شما توجه خواهند کرد. به همین ترتیب، عشق سابق شما از دیدن شما شگفت زده می شود و کنجکاو می شود که چه چیزی باعث تغییر کردن شما شده است.

راه های بازگشت عشق
blank

blank اشتباهات خود را بپذیرید.

اگر رابطه‌تان به دلیل خیانت شما خراب شده است، احتمالاً اولین و آخرین کلمه‌ای که از دهانتان خارج می‌شود باید «متاسفم» باشد. از عشق خود به خاطر نقشی که در پایان رابطه بازی کردید عذرخواهی کنید. اگر شما اولین کسی باشید که به خاطر شکست رابطه خود عذرخواهی می کنید، عشق شما تمایل بیشتری به برگشتن به رابطه خواهد داشت .

blankاشتباهات خودتان بپذیرید. روی مشکلاتی که باعث خراب شدن رابطه تان شده است تمرکز کنید و در مورد اینکه تصمیم به تغییر گرفته اید و اینکه از زمانی که با هم هستید تغییر کرده اید صحبت کنید.

blankاگر فکر می‌کنید مشکلات بیشتر تقصیر عشقتان بوده است، اگر واقعاً متعهد هستید که چگونه رابطه خراب شده را درست کنید، مهم است که فداکاری کنید.

blank به حرف های عشقتان گوش کنید.

بعد از اینکه عذرخواهی کردید، ساکت شوید و به حرف های همسرتان گوش دهید. واقعاً گوش کنید و سعی کنید درک کنید که آنها چه احساسی دارند.
blankحتی اگر فکر می‌کنید می‌دانید قرار است چه بگوید، باز هم سعی کنید به آنچه می‌گویند گوش دهید.

blankسعی کنید خوب درک کنید. شاید او به چیزی نیاز دارد که شما نتوانید به او بدهید؟ اگر پاسخ منفی است، دیگر به فکر برگشتن به این رابطه نباشید.

blank برای ساختن رابطه با هم تلاش کنید.

اگر رابطه شما با مشکلات جدی مواجه است، باید تعهداتی برای اصلاح آنها داشته باشید و باید با هم این کار را انجام دهید. هنگامی که هر دوی شما احساسات خود را در مورد بازگشت به این رابطه بیان کردید، در مورد آنچه که می توانید برای پیشرفت انجام دهید صحبت کنید.

blankصادق باشید و تا حد امکان شفاف صحبت کنید. اگر می‌خواهید چیزی در رابطه‌تان تغییر کند، اکنون وقت آن است که آن را بیان کنید. انتظارات شما برای یک رابطه جدید چیست؟

blankاگر چیزی را نمی توانید تغییر دهید، در مورد آن صادق باشید. اگر قصد ندارید زمان بیشتری را با شریک زندگی خود بگذرانید، پس نگویید که این کار را انجام می دهم.

blank بدانید چه زمانی امیدی به بازگشت نیست!

اگر عشقتان نمی خواهد به رابطه برگردد، سعی نکنید آن ها را وادار به بازگشت کنید، این رابطه ارزش وقت و انرژی را ندارد. میتوانید اینگونه بگویید: “میدونی، دلم برات تنگ شده و میخوام برگردی. اگه میخوای این رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم، میدونی کجا باید به من برسی.” سپس عشق سابق خود را تنها بگذارید. در فیسبوک تماس نگیرید، پیامک ارسال نکنید، پیام ندهید. فقط برو!

blank گام سوم: آشتی بعد از جدایی

blank پس از جدایی به طور مؤثرتری ارتباط برقرار کنید.

مشکلات ارتباطی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که شما را در هر مرحله از یک رابطه تحت تاثیر قرار می دهد.
اگر چیزی شما را آزار می دهد، همان موقع آن را مطرح کنید. منتظر صحبت کردن طرف مقابلتان نباشید. ممکن است آن زمان عصبانی تر شوید.

blankگفتگوهای منظم داشته باشید. صحبت کردن در مورد رابطه‌تان نباید سخت باشد. گفتگو فقط  برای زمانی نیست که یکی از شما فوق‌العاده عصبانی است.

بازگشت به رابطه تموم شده درست هست یا خیر؟

blank به آینده نگاه کن، به گذشته فکر نکن.

همه روابط دارای دست اندازهایی هستند. اگر مایلید رابطه تمام شده را دوباره شروع کنید تا رابطه را به نتیجه برسانید، مهم است که بدون رنجش یا عصبانیت به آن بازگردید. یک گام مهم در انجام این کار این است که از بیان چیزهای گذشته خودداری کنید.

blankاز فکر و تلاش برای “امتیاز گرفتن” در یک مشاجره یا ایجاد احساس بد در شریک زندگی خود دست بردارید.

blankاگر تصمیم گرفتید برای برگرداندن عشقتان تلاش کنید، به آینده نگاه کنید و خاک گذشته را زیرو رو نکنید.

blankبرای بازگشت به رابطه پس از جدایی با هم برنامه ریزی کنید. تعهد به رابطه مستلزم این است که برنامه های خاصی داشته باشید و به آنها پایبند باشید.

blank تنها برای برگرداندن عشقتان تلاش نکنید!

شما نباید کاری را برای شریک زندگی خود انجام دهید فقط به این دلیل که او را مجاب به بازگشتن به رابطه تمام شده کنید یا به این دلیل که می خواهید از دعوا جلوگیری کنید.

blankیاد بگیرید که کارها را انجام دهید زیرا باعث خوشحالی شریک زندگی شما می شود که در نتیجه شما را نیز خوشحال می کند.

blankهرچه بیشتر بتوانید با مهربانی و شفقت واقعی رفتار کنید، رابطه شما قوی تر خواهد شد.

دیدار بعد از جدایی

blank خوب باش، بخشش و همراهی کن!

خوب بودن به این معنی است که بهترین چیزها را برای شریک زندگی خود می خواهید.

blankبخشش به این معناست که شما حاضرید برای خوشبختی شریکتان فداکاری کنید، مشروط بر اینکه او نیز مایل به فداکاری برای شما باشد.

blankهمراه بودن به این معنی است که با شریک زندگی خود، در حد منطقی، همیاری و همراهی کنید. حتی اگر از فیلم های دراماتیک خوشتان نمی آید، اگر مورد علاقه شریک زندگی‌تان است، هر از چند گاهی به عنوان بخشی از پیمان همراهی خود با هم آن را تماشا کنید.

blank بیشتر از قبل برای رابطه خود وقت بگذارید.

روابط یک معامله ۵۰/۵۰ نیست. شما باید ۱۰۰٪ در رابطه مشارکت کنید. هر کدام باید سهم  ۱۰۰% خود به رابطه را  بدهید. سعی کنید بیشتر روی چیزهایی که برای رابطه می گذارید تمرکز کنید، نه روی چیزی که از رابطه به دست می آورید. رابطه شراکتی است که شما باید آن را بسازید، نه چیزی که حاضر و آماده به شما داده شود./مرکز مشاوره روانشناسی آویژه

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.