?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 9:28
کد خبر : 12172

پرواز ۹۱۴ که بعد از۳۷سال به زمین نشست ! ماجرا چه بود؟

پرواز ۹۱۴ که بعد از۳۷سال به زمین نشست ! ماجرا چه بود؟

پرواز ۹۱۴به مقصد میامی که درست بعد از یک ساعت از پروازش ناپدید شد و بعد از ۳۷ سال بعد در فرودگاه کاراکاس فرود آمد کاملا حقیقی و درست است اما در این باره شاید بیش از چند خط کلی اطلاعات درست وجود ندارد . این مطلب جنجالی را از دست ندهید:«کتاب شیطان» مرموزترین کتاب

پرواز ۹۱۴به مقصد میامی که درست بعد از یک ساعت از پروازش ناپدید شد و بعد از ۳۷ سال بعد در فرودگاه کاراکاس فرود آمد کاملا حقیقی و درست است اما در این باره شاید بیش از چند خط کلی اطلاعات درست وجود ندارد .

این مطلب جنجالی را از دست ندهید:«کتاب شیطان» مرموزترین کتاب تاریخ بشر +تنها تصویر موجود از شیطان

موضوع از این قرار است که در سال ۱۹۵۵ پرواز ۹۱۴ به مقصد میامی از نیویورک به پرواز درمیاید .

 

اما متاسفانه مانند صدها پرواز دیگر این هواپیما با تمام مسافرینش ناپدید شد اما بعد از ۳۷ سال در یک فرودگاه دیگر فرود آمد .

پرواز شماره ۹۱۴ پن امریکن با ۵۷ مسافر و ۵ خدمه در سال ۱۹۵۵ از نیویورک پرواز کرد.

دزدان دریایی مخوف تاریخ / از ریش سیاه تا مورگان

اما پس از ۳۷ سال بجای مقصد اصلی خود میامی ۱۸۰۰ کیلومتر آن طرف تر در کاراکاس ونزویلا فرود آمد آن هم در سال ۱۹۹۲میلادی!!!!!

شواهد عینی و اسناد ضبط شده از صحبت های کنترلر برج مراقبت و خلبان دلیلی بر واقعیت این اتفاق است که در تمام روزنامه های آن زمان انتشار یافت.

 


این مطلب اختصاصی چمدون است:

لورنس عربستان که بود ؟آنچه باید در مورد لورنس عربستان بدانید


در ۹ سپتامبر ۱۹۹۰، یک هواپیمای مکدانل داگلاس بصورت ناگهانی بر روی فرودگاه کاراکاس پدیدار شد، رادار فرودگاه قابلیت شناسایی و ردیابی هواپیما را نداشت.

پس از ارتباط هواپیما و کنترلر برج مراقبت و بررسی اطلاعات و گزارش های قدیمی فرودگاه و مکاتبه با فرودگاه های نیویورک و میامی معلوم شد که هواپیما در تاریخ دوم جولای ۱۹۵۵ از نیویورک پرواز کرده است و در میانه راه ناپدید شده است.

به هواپیما اجازه فرود داده میشود، کارکنان فرودگاه برای بازدید هواپیما و مسافران به کنار هواپیما میروند اما خلبان هواپیما را جهت تیک آف حرکت میدهد اما بطور تصادفی یک تقویم مربوط به سال ۱۹۹۵ از دست خلبان به زمین می افتد.

پروژه MKUltra مخوف ترین پروژه سازمان سیا/ تلاش برای شستشوی مغزها

هواپیما کجا رفته است ؟ هواپیما در این ۳۷ سال کجا بوده ؟ آیا هواپیما هنوز هم بدون سوخت در حال حرکت است ؟ جواب این سوال ها هنوز به صورت یک معما باقی مانده است.

اما واقعیت چیست ؟

در سال های انتهایی دهه ۹۰ میلادی خواندن مقالات و مطلب های مربوط به موجودات فرازمینی یا داستان های تخیلی ای که به واقعیت نزدیک بودند برای مردم جذابیت زیادی داشت از این رو مجلات و روزنامه ها برای افزایش مخاطب و به طبع فروش بیشتر اقدام به انتشار و درج چنین مطالبی می کردند که اغلب همراه با مصاحبه با افراد مختلف نیز بودند؛ اگر به اعداد و ارقام قسمت ابتدایی این یادداشت نگاه کنید در یک جا این اتفاق را به سال ۱۹۹۰ و در جایی دیگر به سال ۱۹۹۲ نسبت میدهند که این نیز میتواند دلیلی بر غیر واقعی بودن این اتفاق باشد.

ماجرای مخوف ناپدید شدن ناو Cyclopsدر مثلث برمودا

اگر اطلاعات سوانح و حوادث مربوط به سال های ۱۹۵۵ و ۱۹۹۲ را بازبینی کنیم مطلبی مربوط به پرواز ۹۱۴ هواپیمایی پن امریکن پیدا نخواهید کرد به نوعی میتوان گفت که چنین پروازی وجود نداشته است یا اگر هم وجود داشته دچار هیچ سانحه یا حادثه ای نشده است.

اما هنوز هم هستند کسانی که با جدیت این اتفاق را یک اتفاق واقعی میدانند و منتظر هستند که روزی راز این پرواز آشکار شود.

شما چطور فکر می کنید بازی رسانه ای برای افزایش فروش مجله و روزنامه یا واقعیتی که به آن توجه مناسبی نشده است ؟

شش نمونه دیوانه کننده از جنگ بیولوژیکی که در طول تاریخ استفاده شده است

وقتی این خبر به بستگان و اشنایان خدمه و مسافرین رسید آنها سریعا خودشان را به فرودگاه رساندند و با کمال تعجب مشاهده کردند که تمام کسانی که در این پرواز حضور داشته اند پیر شده اند .

برای مطالعه کلی اخبار دانستنی جذاب سایت چمدون اینجا را کلیک کنید .

سن آنها بالا رفته است . موضوع عجیب تر اینجا بود که کسانی که در این پرواز حضور داشتند تصور میکردند که هنوز سال ۱۹۵۵ است و کاملا مثل انسان های دیوانه رفتار میکردند.

از این اتفاق در همین حد اطلاعات در فضای مجازی و ارشیو گوگل وجود دارد و قابل حدس است که چرا این مسئله زیاد در محافل حقیقی نشر داده نشده است .

گنج هیتلر کجاست ؟چرا تا کنون پیدا نشده است ؟

زیرا اگر این مسئله در آن زمان فراگیر میشد و اطلاعات بیشتری به دست مردم میرسید، مردم به وجود اتفاقات ماورایی از نظر غیر منطقی بیشتر ایمان پیدا میکردند .

 

داستان پرواز ۹۱۴ اولین و آخرین پروازی نیست که در فضا و در آسمان ناپدید شد و بعد از ۳۷ یا حتی ۵۰ سال اثری از آن پیدا شده است . شما اگر از هر دید به این مسئله نگاه کنید متوجه یک اتفاق خواهید شد و آنهم ماورا و غیر طبیعی بودن موضوع است.

 

داستان عجیب پرواز ۹۱۴ پان ام به طور مکرر توسط وبلاگ‌های بشقاب پرنده و وب‌سایت‌های توطئه‌گرا به اشتراک گذاشته می‌شود، به گونه‌ای که گویی چندین دهه است که کارشناسان را سرگردان کرده است.

این رویداد “حل نشده” ظاهراً شامل هواپیمایی است که در سال ۱۹۵۵ با ۵۷ مسافر از نیویورک بلند شد، به مدت ۳۷ سال ناپدید شد، سپس دوباره ظاهر شد و در میامی فرود آمد، گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

راه حل های مختلفی برای توضیح معمای Pan Am Flight 914 ارائه شده است که محبوب ترین آنها این است که این هواپیما از نوعی پورتال سفر در زمان عبور کرده است. توضیح واقعی کمی پیش پا افتاده است: حماسه Pan Am Flight 914 یک اثر تخیلی است که با Weekly World News، یک تبلوید بدنام که بین سال‌های ۱۹۷۹ و ۲۰۰۷ فعالیت می‌کرد، سرچشمه گرفت (تابلوید بعداً به عنوان یک نشریه فقط آنلاین راه اندازی شد) .

در ژوئن ۲۰۱۹، صفحه YouTube “Bright Side” با یک ویدیوی ویروسی که بیش از ۵ میلیون بازدید داشته است، دوباره علاقه خود را به این “راز” جلب کرد.

هفت دقیقه اول این ویدیوی نه دقیقه‌ای به معمایی می‌پردازد که ظاهراً حماسه پرواز ۹۱۴ پان ام را در بر می‌گیرد. تا دقیقه هفتم برایت ساید به احتمال اینکه این داستان بتواند یک اثر تخیلی باشد اشاره می‌کند. با قضاوت بر اساس هجوم سوالاتی که در مورد این موضوع در پایان ژوئن ۲۰۱۹ دریافت کردیم، حدس می زنیم که بسیاری از بینندگان کل فیلم را تماشا نکرده اند.

داستان پرواز ۹۱۴ پان ام در فرودگاه نیویورک در سال ۱۹۵۵ آغاز نمی شود.

blank

Weekly World News یک روزنامه بدنام بود که به خاطر انتشار داستان های خیالی و خیالی معروف بود، مانند این مطلب در مورد یک مسافر زمان که به دلیل تجارت داخلی سرنگون می شود، این داستان در مورد مردی که پس از ضربه زدن به خود با بومرنگ از خود شکایت می کند ، و این تصاویر اصلاح شده از ” غول ” اسکلت ها به عبارت دیگر، Weekly World News دقیقاً یک منبع خبری معتبر نیست .

ویکلی ورلد نیوز این داستان را حداقل دو بار دیگر بازنشر کرد، یک بار در سال ۱۹۹۳ و بار دیگر در سال ۱۹۹۹ . جالب اینجاست که این نشریه از دو عکس متفاوت از دو مرد مختلف استفاده کرده است که گویی خوان د لا کورته، کنترل کننده ترافیک هوایی “شاهد عینی” را نشان می دهد:

 

مشابه با ارائه دهندگان اطلاعات غلط امروزی، اخبار هفتگی جهان عادت داشت از عکس های نامرتبط برای نشان دادن داستان های خود استفاده کند.

به عنوان مثال، تصویر هواپیما در این مقاله، پرواز ۹۱۴ Pan Am را نشان نمی دهد که پس از ۳۷ سال در میامی فرود آمده است. این در واقع یک عکس استوک در دسترس از طریق Alamy است که هواپیما را به عنوان DC-4 فهرست می کند:

در نهایت، ما در آرشیو روزنامه ها برای یافتن مقالات معاصر مربوط به ناپدید شدن یک هواپیما جستجو کردیم. جای تعجب نیست که ما نتوانستیم هیچ گزارش خبری معتبری در مورد ناپدید شدن پرواز ۹۱۴ Pan Am پیدا کنیم.

طرفداران مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی “منطقه گرگ و میش” ممکن است در حین خواندن این داستان مقداری دژاوو را تجربه کرده باشند. در حالی که داستان تخیلی پرواز پان ام پرواز ۹۱۴ از روزنامه هفتگی ورلد نیوز سرچشمه گرفت، یادآور یک قسمت از نمایش علمی تخیلی در سال ۱۹۶۱ با عنوان “ادیسه پرواز ۳۳” است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.