?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 7:42
کد خبر : 27163

آقای پرسپولیس لطفا بِبَر و صعود کن / تو می توانی !

آقای پرسپولیس لطفا بِبَر و صعود کن / تو می توانی !

تیم پرسپولیس ایران برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز باید از سد الدحیل قطر بگذرد.

پرسپولیس در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت، دیداری که برای سرخپوشان ایران حکم مرگ و زندگی دارد و شاگردان گل‌محمدی می‌توانند با کسب سه امتیاز آن، حکم صعود خود به مرحله بعد را امضا کنند.

شکست شارجه امارات و سپاهان در بازی‌های روز گذشته باعث شد تا حالا شاگردان گل‌محمدی در شرایط خوبی برای صعود به مرحله حذفی قرار داشته باشند. نماینده کشورمان که در گروه E لیگ قهرمانان آسیا با هشت امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد، با پیروزی برابر الدحیل ۱۱ امتیازی خواهد شد و به‌عنوان یکی از سه تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به مرحله بعد این رقابت‌ها خواهد رسید.

پرسپولیسی‌ها که خاطره بسیار شیرینی از تقابل با الدحیل در ورزشگاه آزادی دارند، این بار در حالی به مصاف این تیم خواهند رفت که کوتینیو و روبن سمدو نمی‌توانند تیم‌ قطری را در بازی عصر امروز همراهی کنند و همین موضوع یک نکته مثبت برای نماینده ایران به شمار می‌آید. در سوی مقابل هم وحید امیری همچنان دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند و عالیشاه و اسماعیلی فر نیز وضعیت نامشخصی برای بازی با الدحیل دارند.

بازی رفت پرسپولیس و الدحیل با نمایش فوق‌العاده شاگردان گل‌محمدی با یک گل به سود نماینده ایران به پایان رسید و همان بازی نیز زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از روی نیمکت تیم قطری شد تا پس از آن کریستف گالتیه فرانسوی هدایت این تیم را برعهده بگیرد. شاگردان گل‌محمدی حالا در روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در غرب قاره کهن، با تکرار همان عملکرد می‌توانند با خیال راحت به فکر مرحله بعد مسابقات باشند.

لیدا جامپی ژاپنی قضاوت این بازی حساس را بر عهده خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.