?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 20:05
کد خبر : 27275

آنچه از زندگی شخصی شادمهر عقیلی نمی دانید! از خوانندگی تا ژینا کلانتری

آنچه از زندگی شخصی شادمهر عقیلی نمی دانید! از خوانندگی تا ژینا کلانتری

شادمهر عقیلی متولد ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران خواننده ، آهنگساز و ترانه سرا است که در ادامه بیوگرافی او را می توانید مطالعه کنید.

شادمهر در یک خانواده شش نفره در تهران متولد شد. سه برادر به نام‌های حمید، محمد تقی و محمد علی و یک خواهر به اسم پروین داشت که از این سه برادر، یکی از آن‌ها حین خدمت سربازی و یکی از آن‌ها در زلزلهٔ رودبار فوت شدند. محمد تقی نیز در سال ۹۲ درگذشت. پدرش نیز در دوران نوجوانی شادمهر درگذشت. نام پدر وی علیقلی و مادر وی که هم‌اکنون مقیم ایران است عاصفه است. شادمهر از کودکی با دیدن سازهای موسیقی به این رشته هنری علاقمند شد. در نهایت این خواننده پرآوازه سال ۱۳۸۱ وقتی ۳۰ ساله بود زندگی اش را جمع کرد و برای همیشه ایران را ابتدا به مقصد کانادا ترک کرداو سپس به آمریکا رفت و چند ماه بعد آلبوم «خیالی نیست» را آنجا منتشر کرد.

تحصیلات شادمهر عقیلی

تا هنرستان موسیقی تحصیل کرد سپس وارد آهنگسازی موسیقی بی کلام شد و حالا در آمریکا زندگی می کند.

زندگی هنری و اجتماعی شادمهر عقیلی

سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۵ ساله بود بعنوان آهنگساز شروع به ساخت قطعات بی کلامی بنام «معبود» ، «فصل آشنایی» و «گل گندم» کرد که بعدا تبدیل به آلبوم بهارمن شد .این آلبوم را ۸۰۰ هزار تومان آن زمان به شرکت طنین فروخت تا اینکه مدتی بعد بعنوان آهنگساز کارمزدی وارد صدا و سیما شد. مدتی با علیرضا عصار وارد همکاری شد تا اینکه تصمیم گرفت خودش بخواند که بعد از چند ماه تلاش آلبوم «مسافر» را در سال ۱۳۷۷ وقتی ۲۶ ساله بود منتشر کرد.

این آلبوم با استقبال زیادی مواجه شد تا یکسال بعد در سال ۱۳۷۸ سومین آلبوم او بنام «دهاتی» پرفروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی بعد از انقلاب ۱۳۵۷ لقب گرفت .گفته می شود آلبوم دهاتی در آن زمان بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش کرد.

شادمهر عقیلی تعدادی از معروف‌ترین ترانه‌ های نیلوفر لاری پور را خوانده‌ است. از دیگر ترانه‌ سرایان همکار وی می‌توان به مونا برزویی، جواد شریف پور، شاهکار بینش پژوه، فرید احمدی، شیدا شفیعی، محمدعلی بهمنی، پاکسیما زکی‌پور، آزیتا قاسمی، صمد وفایی، فرزاد حسنی، بابک روزبه و یغما گلرویی اشاره کرد.

ازدواج شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۹ ساله بود با یک دختر فیلیپینی الاصل بنام ملیسا میامسا ازدواج کرد.

 

انتشار فیلم و عکس دونفر و عاشقانه شادمهر و ژینا کلانتری در زمانی که در ایران حضور داشت همه را به این باور رساند که قرار است این دو با یکدیگر ازدواج کنند. حتی حلقه های نامزدی نیز در دستانشان دیده می شد اما بعد از مهاجرت همه چیز به هم خورد و این عشق آتشین خاموش شد.

شادمهر عقیلی و ژینا کلانتری

فرزندان شادمهر عقیلی

شادمهر یک دختر بنام ملینا دارد.

شادمهر عقیلی، همسر و دخترش
شادمهر عقیلی

 

#ژینا_کلانتری

#شادمهر_عقیلی

#همسر_شادمهر_عقیلی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.