?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 19:56
کد خبر : 27272

انتخاب باور نکردنی هوش مصنوعی/ او بهترین فوتبالیست تاریخ است ؟

انتخاب باور نکردنی هوش مصنوعی/ او بهترین فوتبالیست تاریخ است ؟

انتخاب بهترین بازیکن فوتبال تاریخ کار سختی است اما هوش مصنوعی کار را ساده کرده است .

شاید پاسخگویی به این سوال که از بین پله، مارادونا، رونالدو و مسی کدام یک بهترین بازیکن تاریخ است بسیار سخت باشد، اما اخیرا هوش مصنوعی پاسخ این سوال را کمی ساده‌تر کرده است.

کمتر کسی می‌تواند از تاریخ فعالیت حرفه‌ای مارادونا ایراد بگیرد، با این حال تکنولوژی هوش مصنوعی این ستاره سابق فوتبال را در رتبه چهارم قرار داد.

هوش مصنوعی مارادونا را به‌خاطر مهارت‌های استثنایی و گل «دست خدا» به خاطر آورد و از وی به‌خاطر عملکردش در تورنمنت ۱۹۸۶ و عنوان کاپیتان آرژانتین تقدیر کرد.

در این میان، عامل قهرمانی برزیل در سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲ و ۱۹۷۰، یعنی پله، در رتبه سوم قرار گرفت و به لطف مهارت‌های چندگانه و تعداد زیاد گل‌هایش نزد هوش مصنوعی مورد توجه قرار گرفت. او تقریبا تمام دوران حرفه‌ای خود را با سانتوس گذراند اما اغلب به‌خاطر درخشش‌ بین‌المللی‌اش شناخته می‌شود.

در رتبه دوم این رقابت تنگاتنگ‌، اسطوره پرتغالی، کریستیانو رونالدو قرار گرفته که در ۳۸ سالگی همچنان رکورد ۷۳۹ گل در دوران باشگاهی و ۱۲۸ گل برای تیم ملی پرتغال را افزایش می‌دهد.

جام‌های متعدد وی با منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس و پنج عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز قابل چشم‌پوشی نیستند.

سرانجام در صدر رده‌بندی، اسطوره آرژانتینی، لیونل مسی قرار گرفته که به لطف مهارت دریبل‌زنی و بینش و توانایی خارق‌العاده‌اش در گلزنی، نزد هوش مصنوعی تعریف شده است.

تعداد گل‌های او شاید به اندازه رونالدو نباشد، اما جادوی بازی او بدون شک رقابت تنگاتنگی با این بازیکن دارد.

#هوش_مصنوعی

#مسی

#رونالدو

#مارادونا

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.