?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 9:18
کد خبر : 27627

برادران غیرتی برادر ۱۷ ساله را به قتل رساندند/ ماجرا چه بود؟

برادران غیرتی برادر ۱۷ ساله را به قتل رساندند/ ماجرا چه بود؟

۶ پسر جوان که به علت مزاحمت پسر نوجوانی برای دختر جوانی به قتل رسانده بودند بعد از دوسال

رسیدگی به این پرونده از ۱۷ خرداد ۲ سال پیش به دنبال درگیری خونین چند پسر جوان دریکی از محله های محمدشهر کرج شروع شد. خیلی زود گشت پلیس در محل درگیری حضور یافتند و با پیکر خونین پسر ۱۷ ساله ای روبرو شدند که در کف خیابان افتاده بود علی رغم تلاش تیم پزشکی برای نجات پسر غرق در خون وی در اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

به نقل از رکنا، با مرگ پسر جوان تیمی از کارآگاهان جنایی استان البرز برای رازگشایی این پرونده تشکیل شد. در نخستین گام بازپرس کشیک قتل دستور داد جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شود.در گام بعدی کارآگاهان در تحقیقات میدانی دریافتند که درگیری این ۶ پسر با مقتول بر سر دختر ۱۷ ساله ای بنام رویا بوده است درحالی که رویا پس از تحقیقات پلیس مدعی بود که چنین چیزی صحت ندارد اما بررسی های پلیس نشان می‌داد که علت درگیری این ۷پسر برسر همین موضوع بوده است عاملان جنایت که پس از به قتل رساندن پسر جوان با سلاح سرد متواری شده بودند با دستور مقام قضائی تحت تعقیب قرار گرفتند.

با مسائلی که پیش روی نوجوانان وجوانان قرار می‌گیرد بسیار حائز اهمیت است این رفتارهای در اکثر گروه های دوستات وجود داردو باید بتوان با استفاده ازشیوه های مختلفآن را مهار کرد دراین پرونده جوانان به راحتی در درگیری که نیاز به استفاده از خشونت نبود افراد با در دست داشتن چاقو دست به جنایت زدند اگر چه به شدت پشیمان اند اما این ابراز ندامت نمی‌تواند راه گشای پرونده قتلی که مرتکب شدند باشد برای حل مسائل باید به فرزندانمان بیاموزیم که استفاده از چاقو و خشونت راه گشا نیست ومارا بیشتر در مخمصه گرفتار خواهد کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.