?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 18:50
کد خبر : 28183

بعد از طلاق پای یکتا ناصر به دنیای مدلینگ باز شد + عکس

بعد از طلاق پای یکتا ناصر به دنیای مدلینگ باز شد + عکس

تصویری از یکتا ناصر منتشر شد که نشان می دهد او به عرصه مدلینگی وارد شده است.

چند روز پیش یکتا ناصر به طور رسمی اعلام کرد که از همسرش منوچهر هادی کارگردان مطرح ایرانی جدا شده است.

فیلم «حدود ۸ صبح» جدیدترین ساخته منوچهر هادی با بازی همسر سابقش یکتا ناصر است که اکران آن در سینما‌ها با استقبال چندانی مواجه نشده است.

پرداختن به مسائل اجتماعی و چالش‌های زندگی خصوصی در فیلم‌ها، همیشه در سینمای ایران یکی از گزینه‌های مورد علاقه فیلم‌سازان بوده و هست. مسائلی که شاید برای ما به‌عنوان مخاطب پیش آمده باشد و با دیدن فیلمی که به تماشایش نشسته‌ایم داغ دل‌مان تازه شده یا اینکه با دیدن واکنش‌های مختلف در جریان یک اتفاق، متعجب شده‌ایم و فیلم‌ساز موفق شده است ما را تحت تاثیر قرار دهد.

البته در سوی دیگر هم هستند فیلم‌هایی که داعیه پرداختن به معضلات اجتماعی را دارند، اما در عمل، در مرحله ایده متوقف مانده و نمی‌توانند جهان داستانی‌ای را پیش روی مخاطب خود به تصویر درآورند.

حالا از او تصویری که شبیه مدل ها است منتشر شده است.

blank

فیلم سینمایی «حدود ۸ صبح» به کارگردانی منوچهر هادی یکی از نمایندگان سینمای اجتماعی در چرخه اکران این روز‌های سینما است. این فیلم به یک سوءتفاهم می‌پردازد که با واکنش نسنجیده‌ای همراه می‌شود و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی‌ای را رقم می‌زند.

منوچهر هادی در این فیلم بعد از چندین سال به سمت فیلم‌سازیِ اجتماعی بازگشته است، اما استقبال از این فیلم به گونه‌ای نبوده که هادی انتظارش را داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.