?>
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 - 9:55
کد خبر : 28220

طوفان نکونام در نشست خبری؛ از حمله به صداوسیما تا کنایه به پرسپولیس

طوفان نکونام در نشست خبری؛ از حمله به صداوسیما تا کنایه به پرسپولیس

ایسنا نوشت: سرمربی تیم‌ فوتبال استقلال می‌گوید آخرین مصاحبه مطبوعاتی وی در حضور صداوسیما است و بهتر است با کارشناسان شیتیل بگیری که همه آن‌ها را می‌شناسند صحبت کنند و مجری‌های دوزاری که به باشگاه بزرگ استقلال بی‌احترامی می‌کنند حرف بزنند! جواد نکونام در نشست خبری پس از داربی ۱۰۲ پایتخت که با نتیجه یک

ایسنا نوشت: سرمربی تیم‌ فوتبال استقلال می‌گوید آخرین مصاحبه مطبوعاتی وی در حضور صداوسیما است و بهتر است با کارشناسان شیتیل بگیری که همه آن‌ها را می‌شناسند صحبت کنند و مجری‌های دوزاری که به باشگاه بزرگ استقلال بی‌احترامی می‌کنند حرف بزنند!

جواد نکونام در نشست خبری پس از داربی ۱۰۲ پایتخت که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، ‌اظهار کرد: امروز تولد ناصرخان حجازی یکی از اسطوره‌های فوتبال کشور است و خداوند رحمت کند ایشان را. ما ناراحت هستیم که بین ما نیستند.

وی افزود: آخرین مصاحبه مطبوعاتی است که اگر دوربین باشد صحبت می‌کنم. تمام شد. بنشینند با کارشناسان شیتیل بگیری که همه آن‌ها را می‌شناسند صحبت کنند. مجری‌های یک قرون و دوزاری که در مورد باشگاه بزرگ استقلال بی‌احترامی می‌کنند، صحبت کنند. از این به بعد اگر دوربین صداوسیما باشد صحبت نمی‌کنم.

سرمربی تیم‌ فوتبال استقلال با اشاره به این که این مساله بی‌احترامی به اصحاب رسانه نباشد چرا که بی ‌احترامی‌هایی که به باشگاه بزرگ استقلال صورت گرفته موجب شده است چنین تصمیمی ‌بگیریم.

نکونام در مورد بازی عنوان کرد: ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از اول بازی را به خاطر جاگیری‌های اشتباهی که داشتیم، از دست دادیم ولی در خلق موقعیت می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. نیمه دوم کاملا بازی در اختیار ما بود و آنالیز خوبی داشتیم و توانستیم کاملا پرسپولیس را تحت تاثیر خودمان قرار دهیم اما متاسفانه روی یک اشتباه و یک لحظه غفلت گل خوردیم که به نظرم بهترین بازیکن ما آرمین سهرابیان یک لحظه تمرکز نداشت هر چند که بهترین بازیکن ما بود و در رختکن به او گفتم اشتباه من به عنوان مربی است. در نیمه دوم خیلی خوب و قابل احترام بازی کردیم. قبل از این که گل بخوریم، می‌توانستیم به گل برسیم ولی فشاری که داشتیم می‌آوردیم، می‌توانستیم به گل برسیم و بازی را ببریم، متاسفانه به خاطر یک لحظه غفلت گل خوردیم و بعد از گل به بازی برگشتیم.

وی افزود: صد درصد پنالتی اول هم، پنالتی بود که داور نگرفت و دست ما را در محوطه جریمه گرفتند و اگر امروز VAR نبود، دوباره تیم رقیب ۳ امتیاز گرفته بود و می‌گفتند ما بردیم. اگر VAR نبود ببینید چه اتفاقی می‌افتاد و با VAR سه صحنه مشکوک به پنالتی، دو مورد پنالتی بود که یک مورد آن را پنالتی گرفتند و اگر این امکان نبود پنالتی ما را نمی‌گرفتند و هوادران‌مان باید ناراحت می‌شدند و هواداران حریف خوشحال به خانه می‌رفتند. این اشتباهات VAR برای فوتبال ما لازم است و باید به مسئولان بگویم VAR برای فوتبال ما لازم است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.